Nettos trådløse desktop til 199 kr. - OK?
Fra : Alex

Dato : 13-01-03 18:43

Nogen der har prøvet det?

Virker det OK? Hvor længe kører de mon før batteriskift? Kan mus og
tastatur køre på alm. genopladelige batterier? Rækkevidde? osv.

Alex

Fra : MaRk

Dato : 13-01-03 16:24

Jeg tror det er samme som jeg har købt i aldi engang. Rækkeviden er cirka
4-5 meter.
Tastaturet er godt nok, det skal bare skrives til.
Musen er det værste lort der findes, den samler sindsyg meget støv,
knapperne på siden er gode rigtig gode, mit scroll jul, og venstre knap er
lidt slidt og reagere ikke hvergang, kuglen har det med at "fedte rundt"

Bruger genopladlige batterier i musen, det virker ok, holder cirka 3 uger.
Keyboard køre bare på 3xaa alkaline, holder cirka et ½ år.

Fra : jakob

Dato : 13-01-03 20:17

In article <3e2303c0$0$11072$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, m-
jons@mail.dkFJERN says...
> [...]
> lidt slidt og reagere ikke hvergang, kuglen har det med at "fedte rundt"

Jeg købte engang et medion keyboard og musen ser fuldstændig ens ud. Jeg
endte op med og bytte det da musen var forfærdelig. Specielt irreterende
var scrollhjulet det er for nedsænket. Det betyder at man skal bruge det
med spidsen af fingeren hvilket er irreterende.

Hygge

Jakob

Fra : Morten

Dato : 14-01-03 18:54

"Alex" <alexhxhansen@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der har prøvet det?
>
> Virker det OK? Hvor længe kører de mon før batteriskift? Kan mus og
> tastatur køre på alm. genopladelige batterier? Rækkevidde? osv.

Hvis nogle af jer skulle få lyst til at sælge musen vil jeg gerne købe, jeg
skal nemlig bruge en trådløs mus, bare så billig som mulig ...