Pas på denne mand. Steen Hansen !!!!!
Fra : Anna & Michael Tidem~

Dato : 13-01-03 18:24

Jeg skrev et indlæg om at tisse i bukserne 10-01-03 15:49. Jeg fik mange
gode og venlige svar. Men et svar studsede jeg over:

-Hej Anna.
-Det er helt ærligt et helt naturligt problem du her er udsat for, og det
-løses på en helt naturlig og fredelig måde.

-Du er meget velkommen til at sende mig en mail, så skal jeg hjælpe dig
-med løsningen.

-Du kan også læse dig til løsningen, men det vil jeg vende tilbage til,
-så vidt du er interesseret i min hjælp.

-De bedste hilsner
-Steen

Hhmm læse mig til en løsning ???? Nu bliver jeg nysgerig, han fik en mail og
jeg fik en retur.

Kære Anna.

-Det var dejligt at se, at du reagere og at du har tillid til at jeg vil og
kan hjælpe dig!

-Desværre for både børn, deres forældre og det øvrige samfund, så er der
meget få mennesker

-der er interesseret i hvordan man bliver RIGTIG GODE forældre og hvordan
man undgår

-en masse problemer med sine børn, men heldigvis ser det ud til, at der er
nogle som dig og din mand,

-der agter at gøre noget konstruktivt ved de problemer som de støder på.

-Så først og fremmest vil jeg bede dig sende mig en frankeret svarkuvert -
altså med din adresse -

-samt vedlægge et beløb som i synes er passende for min ulejlighed, samt for
12-13 sider

-som omhandler nogle erfaringer med børn og deres tisse og afførings adfærd,

-og hvordan forældre og andre indvirker på denne adfærd, som i første omgang

-kan være særdeles nyttige for dig at vide noget om.

-(Sender du pengesedler i brevet, bør de være indpakket i stanniol !)

-Efterfølgende vil jeg - såfremt du eller din mand ønsker det - være jer
behjælpelig med at opnå

-andre succeser med jeres datter samt med eventuelle andre opgaver som
senere dukker op.

-Jeg ser frem til at høre fra dig igen, gerne i første omgang pr. mail, hvad
i synes om mit tilbud.

-Hermed de bedste hilsner

-Steen Hansen

-Ulsøparken 43. St.

-2660 Brøndby Strand

Engang til Hhhmmm, hvis jeg sender penge til han og for en 12-13 sider
rapport, så holder mit barn op med at tisse i bukserne. Hva´er det en slags
joke eller tjener han fedt på svage folk for han abonner også på
dk.helbred.sorg+krise og dk.snak.seksualitet i de grupper tilbyder han sig
for at blive venner med folk der er i dyb krise efter at have mistet en
slægtning el. andre. Det er generalt det samme, send mig en mail og jeg vil
kunne hjælpe dig. lige som han har gjort her.

Han virker lidt som en 70 årig der ikke har andet at lave end at tjene fedt
på andres bekostning.

Men det er jo op til folk selv at bedømme hvordan de/i ser på ham.

Venlig hilsen

Anna

Fra : Brian Christensen

Dato : 13-01-03 20:57

Anna & Michael Tidemand wrote:
> [...]
> -Steen
>
> Hhmm læse mig til en løsning ???? Nu bliver jeg nysgerig, han fik en mail og

Jeg sad og tænkte nøjagtig det samme da jeg læste hans svar. Umiddelbart
tænkte jeg at han vist ikke helt har fattet hvad disse grupper går ud på
- nemlig at hjælpe hinanden, SAMT at andre kan få noget ud af den hjælp
man giver.

> [...]
> kunne hjælpe dig. lige som han har gjort her.
>
> Han virker lidt som en 70 årig der ikke har andet at lave end at tjene fedt

Ja netop. Og det gør det ikke mindre mistænkeligt at man selv kan sætte
det beløb man finder rimeligt. Sidder og overvejer om man skulle sende
ham en 5,- kr. I min verden er 12-13 siders print ikke mere værd (og
så er de tilmed dyre).

> Men det er jo op til folk selv at bedømme hvordan de/i ser på ham.

Ja, og jeg synes ikke det er svært, men det kan være der er andre der er
liiiidt mere desperate efter en eller anden løsning på et problem, og
som tænker : hvad kan det skade at prøve ?
At manden så kan tjene penge på at printe og sende noget han har fundet
på eller anden hjemmeside det er sgu ikke rimeligt.

mvh
Brian

Fra : Nette

Dato : 13-01-03 21:27

"Anna & Michael Tidemand" wrote in message
> Jeg skrev et indlæg om at tisse i bukserne 10-01-03 15:49. Jeg fik mange
> gode og venlige svar. Men et svar studsede jeg over:

Syntes nok det lugtede af noget, det var også derfor jeg spurgte ham
herinde.
Men jeg fik aldrig noget svar.....Dette forklarer jo alt.

Nette

Fra : Inger Marie Jakobsen

Dato : 13-01-03 21:52

"Nette" <nettesnetpost@hotmail.com> wrote in news:3e232116$0$24671$ba624c82
@nntp02.dk.telia.net:

> "Anna & Michael Tidemand" wrote in message
>
> Syntes nok det lugtede af noget, det var også derfor jeg spurgte ham
> herinde.
> Men jeg fik aldrig noget svar.....Dette forklarer jo alt.

Det lugtede af ... tis

(Undskyld)

--ingermarie

Fra : Dorthe

Dato : 13-01-03 22:32

On Mon, 13 Jan 2003 18:24:26 +0100, "Anna & Michael Tidemand"
<michael.t.nielsen@mail.tdcadsl.dk> wrote:

>Jeg skrev et indlæg om at tisse i bukserne 10-01-03 15:49. Jeg fik mange
>gode og venlige svar. Men et svar studsede jeg over:

Hej.
Tak for dine oplysninger i omtalte handlingsforløb.
Jeg kan ikke finde ord, der på en pæn måde afdækker - hvad jeg kunne
tro er baggrunden for denne persons reaktion. Der kan nævnes mange
muligheder (af yderste ubehagelig karakter) der kan være grunden til
hans og andres "mystiske" kontaktmåder mm. Jeg ser din reaktion og
refleksion tilbage til NG - som den eneste måde, at forsøge at undgå
flest mulige ubehagelige hændelsesforløb for godtroende mennesker der
i tillid spørger andre til råds. Vi må ikke glemme i vores ivrige
dialog, at der bag tastaturet kan sidde psykiske syge mennesker,
pædofile og andre mennesker der ikke har den samme opfattelse af hvad
der er rigtigt/forkert og efter danske normer og ret opfattes som
normalt.
Kærligst Dorthe

Fra : Jeppe

Dato : 14-01-03 16:06

"Dorthe" <Dorthekr@hotmail.dk> skrev i en meddelelse
> Vi må ikke glemme i vores ivrige
> dialog, at der bag tastaturet kan sidde psykiske syge mennesker,
> pædofile og andre mennesker der ikke har den samme opfattelse af hvad
> der er rigtigt/forkert

Synes du ikke, der er en "langt ude" kommentar?
Det her drejer sig om en, der forsøger at lave lidt profit(med lidt mener
jeg at beløbet jo er selvvalgt)
og så blander du pludselig pædofili og psykiske syge mennesker ind i
sammenhængen!
Det er din holdning der bla. er årsagen til, at næsten ingen mænd, søger ind
på pædagogseminarierne længere og de der er i gang med uddannelsen, falder
fra.
Drop det hysteriske paranoia, det skader mere end du tror!

Mvh
Jeppe

Fra : Dorthe

Dato : 14-01-03 17:53

Hej Jeppe.
Du skriver :
>Synes du ikke, der er en "langt ude" kommentar?
Nej , men jeg respekterer din mening - og er klar over - at en sådan
kommentar kan fremstå meget provokerende - især hvis den bliver taget
ud af sammenhængen med den øvrige tekst.

>Det her drejer sig om en, der forsøger at lave lidt profit(med lidt mener
>jeg at beløbet jo er selvvalgt)
Her læser du faktisk heller ikke det der står i det oprindelige
indlæg. Så din udlægning af, at han skulle forsøge at lave profit ved
jeg ikke hvor du har fra.

>og så blander du pludselig pædofili og psykiske syge mennesker ind i
>sammenhængen!
Jeg nævner nogle eksempler der er så langt fra emnet i tråden - blot
for at belyse, at vi ikke som udgangspunkt kan være forvisset om at en
person på nettet altid har gode og positive hensigter, det er ikke
ligefrem en nyhed, men et synspunkt jeg ikke skifter mening om.

> [...]
>fra.
>Drop det hysteriske paranoia, det skader mere end du tror!

Igen du og laver din meget personlige fortolkning. Til din oplysning
er jeg hverken hysterisk eller paranoid og har nok ingen indflydelse
på hvad pressen vælger at profitere sig på fra tid til anden, eller
hvilken uddannelse mænd vælger.

Kærligst Dorthe

Fra : Idani

Dato : 14-01-03 09:42

Hej Anne.

Lige et par hurtige småting.
Det er ikke så heldigt at lægge folk med navn og adresse ud på nettet.

Når men der ud over så kender jeg Steen, han er far til en af min mands
meget gode venner.
Jeg ved godt at den type mails virker som bondefangeri, men tro mig Steen
mener det virkeligt af et godt hjerte - han er ikke interesseret i at tjene
på det, men blot at få dækket sine faktiske omkostninger.

Jeg ved godt at din holdning til ham ikke ændres af dette, for nej der er
ikke meget kød på ovenstående - fordi jeg mener ikke jeg skal fortælle om
hvad han ellers går og laver. Jeg kan blot sige at i hans lokal samfund er
han kendt for at gøre noget, og er gerne med til at forbedrer det.

Venlig Hilsen
Ida Nielsen

PS. Vi er enige om at fremgangsmåden ikke er den bedste i verden.

Fra : Svend Pedersen

Dato : 14-01-03 14:05

"Idani" <idani@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Anne.
>
> Lige et par hurtige småting.
> Det er ikke så heldigt at lægge folk med navn og adresse ud på nettet.

Har han ikke selv gjort det?

Fra : dkwM327

Dato : 14-01-03 15:30

"Svend Pedersen" skrev d. 14-01-03 14:05 dette indlæg :
> "Idani" <idani@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Har han ikke selv gjort det?
>
> Nej Svend Pedersen, det er kun min e-mail adresse jeg har oplyst her
på "KANDU", adressen havde jeg kun skrevet i min personlige e-mail, men
det fremgår vel af ovenstående korespondance her på "KANDU".

http://www.kandu.dk/

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 14-01-03 15:41

>på "KANDU", adressen havde jeg kun skrevet i min personlige e-mail, men
>det fremgår vel af ovenstående korespondance her på "KANDU".

Her på Kandu? Du er på usenet og ikke en eller anden skummel
hjemmeside.

/Brian
--
http://www.patricia-brinch.dk - Min private babe side.
http://www.zelinski.dk - Indrek Zelinski Fanzone

Fra : dkwM327

Dato : 14-01-03 15:25

"Idani" skrev d. 14-01-03 09:42 dette indlæg :
> [...]
>
> Venlig Hilsen
> Ida Nielsen
>
> PS. Vi er enige om at fremgangsmåden ikke er den bedste i verden.

Først tak for de pæne ord om mig Ida.

Det er dejligt at nogle – ja jeg møder faktisk mange mennesker,
der ligesom dig,– OGSÅ - kan se de positive sider af livet og ved andre
mennesker.

Men jeg må da også indrømme, der er en del mennesker, som faktisk helst
ser det negative i alt
og i alle – eller i de fleste – mennesker, hvor de faktisk kun kender
disse på overfladen.

Og til dig kære Anna

Du skriver:
Engang til Hhhmmm, hvis jeg sender penge til han og for en 12-13 sider
rapport, så holder mit barn op med at tisse i bukserne.

Min kommentar:
Dette synes jeg du har misforstået ! – Det var absolut min hensigt at
gøre dig opmærksom på at der skal meget andet til, end bare at læse om
noget, men der er faktisk en den mennesker som får øjnene op for at de
selv skal gøre mere end bare læse, de skal også gøre en aktiv indsats,
og det var det jeg tilbød at hjælpe dig med.

Du skriver:
[...]
slægtning el. andre. Det er generalt ( det tillader jeg mig at rette
til: ”generelt”) det samme, send mig en mail og jeg vil kunne hjælpe
dig. lige som han har gjort her.

Min kommentar:
Om jeg tjener fedt på svage folk ? NEJ ! – Men jeg vil gerne hjælpe
mennesker der har behov for hjælp på en eller anden måde eller selv
synes at de er i nød. – Denne hjælp yder jeg til daglig i ret stor stil,

( helt frivilligt og gratis !) og mange mennesker er da også glade for
min hjælp.
Det drejer sig f.eks. om Narkomaner, Alkoholikere, Overvægtige, Rygere
og mange andre former for misbrugere, og som i det aktuelle tilfælde om
Forældre der har problemer med deres børn, uanset om det er den
generelle – såkaldte opdragelse – eller hvad det ellers drejer sig om.

Og min metode går ud på at folk skal motiveres til SELV at løse deres
problemer,
med den mindst mulige hjælp fra mig. – Og dette indebære at jeg vil være
sikker på,
at folk der ønsker min hjælp også værdsætter min indsats.

Du skriver:
Han virker lidt som en 70 årig der ikke har andet at lave end at tjene
fedt
på andres bekostning. – Det har jeg vist besvaret.

Men det er jo op til folk selv at bedømme hvordan de/i ser på ham.

Jeg opfatter ”bedømme” som i meget nær familie med at dømme ! – og
selvom jeg er udmeldt af folkekirken, husker jeg da lidt fra biblen
eller hvor det nu er, hvor der står noget der minder om,
at man skal undlade at kaste snavs på andre mennesker, selvom man selv
er snavset til.
Og det er jo desværre også noget der sker meget tit i vores samfund,
hvilket jeg også gør mit bedste for at ændre til det bedre.

Nå – men ærlig talt, så har jeg vist brugt nok ”GRATIS tid” på dette
”tisseproblem” ?

Jeg ville ellers gerne havde svaret :

Brian – Nette – ingermarie og Dorthe – meget mere fyldestgørende, men
det er min dag
altså for kort til, men jeg læser meget gerne de nye kommentarer, og
alle er da velkommen
til at skrive direkte til min mailadresse: steen.hansen@dk2net.dk, da
jeg intet har at skjule.

Ligeledes står mit tilbud til dig Anna stadig ved magt, såfremt du har
ændret opfattelse af mig.

Jeg hører til den slags mennesker, der godt kan tåle at folk skifter
standpunkt, da det viser at de stadig er åbne for at lære noget.

Venlig hilsen til alle

Steen

http://www.kandu.dk/

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 14-01-03 15:49

dkwM327 skrev:

>Nå – men ærlig talt, så har jeg vist brugt nok ”GRATIS tid” på dette
>”tisseproblem” ?

Det er jo det der er problemet. Vi andre har brugt meget gratis
tid på at hjælpe andre, og vi er vant til til gengæld at få
gratis hjælp igen (uden at nogen af os fører noget som helst
regnskab). Sådan fungerer usenet.

Der er ingen der forbyder dig at prøve at få penge for din hjælp,
men du skal ikke forvente den store sympati med sådan et projekt
fra os der ikke tænker i de baner - og husker du selv at sende
penge til alle dem hvis svar du i tidens løb har læst?

--
Bertel