Knapper
Fra : Phillip

Dato : 13-01-03 18:14

Hej alle sammen jeg har et spørgsmål..
ka jeg lave mine egne knapper ud af f.eks en table??

hvis ja hvordan gør jeg den så aktiv??

Kh Phillip

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : hcma

Dato : 13-01-03 19:09

"Phillip" <deus@bizzy.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle sammen jeg har et spørgsmål..
> ka jeg lave mine egne knapper ud af f.eks en table??
>
> hvis ja hvordan gør jeg den så aktiv??
>
> Kh Phillip

Ja du kan nok lave en tabel, farvelæg den og sæt noget tekst ind i de
relevante celler, som du så igen opretter links på.
Men det smarteste er nok først at lave nogle knapper i en grafikprogram og
derefter lave en tabel, hvori du så indsætter knap 1, knap2 o.s.v., som du
så igen indsætter links på.
m v h
HC

Fra : Phillip

Dato : 13-01-03 19:45

hcma wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> derefter lave en tabel, hvori du så indsætter knap 1, knap2 o.s.v., som du

Hvilke links snakker du om...?? og hvilke grafik program ville du anvende og
hvordan laver jeg et link fra f.eks: knap1 til side 2

Fra : hcma

Dato : 15-01-03 12:11

"Phillip" <deus@bizzy.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilke links snakker du om...?? og hvilke grafik program ville du anvende
og
> hvordan laver jeg et link fra f.eks: knap1 til side 2

Jeg ville selv benytte det grafikprogram jeg er mest fortrolig med, eller
lige har for hånden.
Lav knappen/knapperne der og indsæt din knap i en celle, hvorefter du
højreklikker på knappen (som jo er et billede). Fanebladet Generelt og gå
ned til Standardhyperling ->placering og gennemse til hvilken side du vil
linke til.
m v h
HC