Computerland.dk
Fra : Bo Jørgensen

Dato : 13-01-03 16:14

Hejsa!

Jeg skal til at købe nogle computere og prisen må helst ikke overstige 5000
kr pr/stk (excl moms) med skærm og styresystem. Jeg har fundet noget der
opfylder disse krav hos www.computerland.dk, nu er spørgsmålet bare - er det
et OK firma at handle med ??? De har "kun" en mobiltelefon og de gange jeg
har prøvet var der ingen forbindelse, virker ikke ret seriøst!!!

Hilsen Bo

Fra : Kim Jensen

Dato : 13-01-03 17:01

> [...]
> et OK firma at handle med ??? De har "kun" en mobiltelefon og de gange jeg
> har prøvet var der ingen forbindelse, virker ikke ret seriøst!!!

Lyder meget useriøst. Hvis der er tale om flere maskiner ville jeg helt
klart vælge en større og mere "kendt" leverandør. Jeg har selv meget gode
erfaringer hos Zitech (www.zitech.dk) der er ganske konkurrencedygtige på
både pris, kvalitet og leveringshastighed.

mvh
Kim Jensen

Fra : rhexis

Dato : 13-01-03 17:24

"Bo Jørgensen" <bo@pc.dk> wrote in message

> Jeg skal til at købe nogle computere og prisen må helst ikke
> overstige 5000 kr pr/stk (excl moms) med skærm og styresystem.

Hvis du ikke vil bygge selv kan jeg kun anbefale Dell. De laver ikke
de hurtigste computere, men de er til gengæld godt skruet sammen.

Ring til dem, hvis du skal bestille et større antal.

--
rhexis

Amazing improvised electric violin. Free
mp3s available. - http://solostring.com/