Hills foder
Fra : Nina Sørensen

Dato : 13-01-03 15:29

Hej alle
Er der nogle af jer der ved eller har hørt rygter om at Hills har ændret
indholdet i deres foder for et års tid siden?

Jeg (og flere andre opdrættere) har observeret at kattenes pels er
blevet usædvanlig fedtet og klasker (semilanghår). Jeg ved godt at
frosten gør sin del, men det virker alligevel som om der er ændret noget.
Spørger vi vores respektive dyrlæger siger de noget forskelligt. En
enkelt har sagt at der er ændret i indholdet, andre har sagt at det er
der ikke.

Er der nogle af jer der fodre med Hills der har opdaget nogle
forandringer på kattene indenfor ca et halvt år?

Med venlig hilsen
Nina Sørensen
www.tendertribes.dk
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 13-01-03 15:52

"Nina Sørensen" skriver:

> Er der nogle af jer der fodre med Hills der har opdaget nogle
> forandringer på kattene indenfor ca et halvt år?

Hejsa!
Vores 8 katte er blevet fodret med Hills i flere år, og jeg har ikke lagt
mærke til en ændring. Det er huskatte.
Hilsen Dorthe

Fra : Kate

Dato : 13-01-03 21:50

Nina Sørensen <mailKATTE@BAKKEtendertribes.dk> wrote in

> Er der nogle af jer der fodre med Hills der har opdaget nogle
> forandringer på kattene indenfor ca et halvt år?

Mine har fået Hill's i hhv 10 år, 1 år og nogle få mdr. og jeg har ikke
set ændringer i deres pels.
Jeg er lige skiftet til et mærke der hedder Prism og det bliver
spændende at se om der bliver nogle forandringer og spore (andet en på
pengepungen 7,5 kg koster 285 kr. hvor jeg gav 349 kr for 5 kg Hill's
R/D).

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Jakob Jensen

Dato : 13-01-03 23:48

Hej Kate

Prism kattefoder er et ganske udemærket foder, det er de fleste på et
pris niveau. Vores katte var vilde med det, da vi prøvede det, men det
er de fleste katte jo med nyt foder.
Hvis du bor i nærheden af en Pet World forretning, så burde du kunne
erhverve dig Royal Canin 10kg for 299 kr, og de har helt sikkert også
andre tilbud. Hvis du har Royal Canin opdrætter rabat, kan du endda
måske få lov til at bruge den, så 10kg kun koster dig 189 kr.

Venlig hilsen
Jakob Jensen

Debat Kat
http://www.debatkat.dk
Deltag i konkurrencen om 7,5 kg Prism kattefoder fra Pets Direct!

Fra : Kate

Dato : 15-01-03 20:23

Jakob Jensen <jakobNOSPAM@rodsen.dk> wrote in

> [...]
> andre tilbud. Hvis du har Royal Canin opdrætter rabat, kan du endda
> måske få lov til at bruge den, så 10kg kun koster dig 189 kr.

Ja, det er rigtigt at de er glade for nyt foder. Sjovt nok har Johan
altid haft det sådan, men Sofie har tidligere været mere skeptisk ved
nyt foder. De to små-drenge er altædende tror jeg
Jeg kan godt nok ikke få opdrætter rabat, for jeg er bare almindeligt
kattetosset Men ellers tak for oplysningen, det er jo rart at få
sådan noget at vide hvis man nu var eller blev opdrætter.