Køler til AMD
Fra : Wanda

Dato : 09-03-01 11:38

Jeg står og skal købe en køler til en AMD sokkel A. Hvilken køler er bedst,
og hvilken er lettest at montere???

Mvh.

Søren

Fra : Torbenth

Dato : 09-03-01 19:10

Wanda skrev i meddelelsen <3aa8b2f1$1@server.kollegie6400.dk>...
>Jeg står og skal købe en køler til en AMD sokkel A. Hvilken køler er bedst,
>og hvilken er lettest at montere???

Hej.

Jeg har lige idag købt en low noise køler til AMD K6-2 450 hos Zitech pris
kr. 195,00.
Den siger ingenting og clipses let på.
Man skal lige huske at fjerne det sorte på kontaktfladen (det glemte jeg i
første omgang)

Hygge
Torben

Fra : Spuck

Dato : 09-03-01 23:46

> [...]
> Den siger ingenting og clipses let på.
> Man skal lige huske at fjerne det sorte på kontaktfladen (det glemte jeg i

Ok, jeg skulle måske lige have sagt til hvilken AMD det var. Køleren skal
være til en Duron eller T-bird

Søren

Fra : Torbenth

Dato : 10-03-01 13:11

Spuck skrev i meddelelsen <3aa95dc3$1@server.kollegie6400.dk>...

>Ok, jeg skulle måske lige have sagt til hvilken AMD det var. Køleren skal
>være til en Duron eller T-bird

Hej.

Prøv bare hos Zitech. Jeg har handlet med dem nogle gange og de er OK.

Hygge
Torben

Fra : Søren Buhrkal

Dato : 12-03-01 15:54

Brug en tang når du monterer køleren. så er der ingen problemer. ( en
spidstang )

Fra : Steffen V P

Dato : 12-03-01 16:53

Dav Søren

Jag har lige bestile en NoiseControl Silvorado 50. Jeg har ingen er
faring med at montere den, men den siger ingenting (12 dB eller der
omkring). Den køler også fortrinligt, og er defor den perfekte køler for
en overclocker, men så kommer den til at larme lidt mere.

Man kommer dog også til at betale for den, da den koster ca. 530 incl.
moms, excl. forsendelse.

Hvis du vil læse mere om den og se dens testresultater, så besøg
www.webcosult.dk eller gå direkte til siden med information om køleren
http://asp.webconsult.dk/vareinfo.asp?VareID=26

--
Venlig hilsen