Restskat/overskyende skat
Fra : Mikkel Kristensen

Dato : 13-01-03 06:52

Da jeg fik min skatteopgørelse for skatteåret 2001 skulle jeg betale
penge tilbage, jeg betalte nogle af dem tilbage. Senere fik jeg så en
opkrævning af SU fordi jeg havde fået for meget i SU, jeg var derfor
oppe og lave min skatteopgørelse om og jeg endte så med at få nogle
penge tilbage i skat.
Nu har jeg så lige et par spørgsmål til det som jeg håber der er nogle
af jer der kan svarer på.
1. I det beløb jeg fik tilbage er det første restskat som jeg skyldte
trukket fra eller skylder jeg stadig i skat?!?

/Mikkel

Fra : K. Thomsen

Dato : 13-01-03 07:49

Det kan man ikke svare på. Det eneste sted du kan se det er på den
slutopgørelse, som du fik hos skattevæsenet.

Venlig hilsen
Knud

Fra : Dorte Petersen

Dato : 16-02-03 12:32

Hvis det af restskatten som du ikke indbetalte er indregnet i dit skattekort
for 2003 (kan ses på side 2 af forskudsopgørelsen for 03), så skylder du
stadig de penge, men de bliver jo betalt via den skat du betaler hver måned,
så brug bare pengene....