Universal TV-tuner program?
Fra : Thomas

Dato : 12-01-03 22:54

Hejsa

Jeg købte for lang tid siden et TV-tuner kort... Programmet der fulgte med,
var af en utrolig dårlig kvalitet... Så kortet er faktisk aldrig rigtig
blevet brugt.

Nu har jeg så fået Windows Xp, og er samtidig flyttet i ny lejlighed... Hvor
der
helt tilfældigvis er et antenne-stik lige ved siden af computeren... Så nu
er mit
spørgsmål : Findes der et TV-tuner program, der kan fungere sammen med
alle TV-tuner kort, som er nemt og overskueligt at bruge... Så kunne det jo
være sjovt at se om man kunne få kortet til at fungere bare nogenlunde...

Mvh. Thomas Jensen

Fra : Rune Christiansen

Dato : 13-01-03 00:50

der er et ok program der hedder WinDVR, kan desværre ikke huske hvem der har
lavet det, men prøv at smide det igennem google

Fra : Leony

Dato : 13-01-03 09:08

> Jeg købte for lang tid siden et TV-tuner kort... Programmet der
> fulgte med, var af en utrolig dårlig kvalitet... Så kortet er faktisk
> aldrig rigtig blevet brugt.
> Nu har jeg så fået Windows Xp

Hvis det er lang tid siden du har købt det, så undersøg om der overhovedet
er drivere til XP (med mindre du selvfølgelig har gjort det). Der findes en
del gammelt hardware som der ikke er blevet lavet drivere til fra
producentens side.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 13-01-03 16:39

Thomas skrev tidligere i 3e21e466$0$71601$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> [...]
>
> Findes der et TV-tuner program, der kan fungere sammen
> med alle TV-tuner kort, som er nemt og overskueligt at bruge...

Prøv med ATV2000 http://mikecrash.wz.cz/ Det virker fint under WinXP og er
ret godt... synes jeg. Inden du installerer det skal du sørge for at finde
og installere drivere til dit TV-kort. Prøv og se på kort-producentens
hjemmeside om de har WinXP drivere.

--
Lars