Labradorhvalpe
Fra : Jens Thrane

Dato : 12-01-03 22:40

Den 3 januar 2003 fødte vores hund 5 "drenge" og en "pige". De er til
salg fra den 28/2/03 og kan følges på
http://labradorhvalpe.webbyen.dk/

Fra : cumsy

Dato : 13-01-03 06:35

Pu ha stakkels dig du får du tæsk!!!
cumsy

Fra : Line

Dato : 13-01-03 10:22

Uh uuuh, Jens, nu får du nok problemer! Man poster nemlig ikke
salgsannoncer i denne gruppe, og der er nogle, der godt kan finde på
at blive lidt......pripne, hvis nogle andre kommer til at lave denne
"utilgivelige" fejl.
Prøv hellere dk.marked.privat.dyr (så vidt jeg lige husker) - det må
vist være den rette gruppe for dit indlæg.
Hvis du kan finde ud af at slette dit indlæg, er det nok en god idè at
gøre det, og så må du ellers bare tage en eventuel skideballe i stiv
arm - de fleste herinde er faktisk vældig rare og hjælpsomme!
Tillykke med hvalpene i øvrigt!

Mvh. Line

Fra : Jens Thrane

Dato : 13-01-03 16:33

Jeg er ny her og vil naturligvis ikke gøre nogen sure...undskylder
mange gange og vil gerne forsøge at slette beskeden...... Er der nogen
der ved hvordan ?

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 13-01-03 16:39

jens.thrane@hinkel.dk (Jens Thrane) writes:

> Jeg er ny her og vil naturligvis ikke gøre nogen sure...undskylder
> mange gange og vil gerne forsøge at slette beskeden...... Er der nogen
> der ved hvordan ?

Google groups fortæller hvordan du sletter indlæg her:
http://groups.google.com/googlegroups/posting_faq.html#remove

Jeg vil opfordre dig til at bruge en newsreader til at læse news med.
Google groups er fremragende til at finde gamle tråde og indlæg med,
men da der er forsinkelser på op til flere døgn, kan det være svært at
undgå dobbeltpostings og at man generelt er "bagefter" i gruppen.

Selv bruger jeg gnus, og det er ikke for begyndere. Der er andre og
gratis programmer til at læse news med. Følg evt. lidt med i
dk.edb.internet.software.mail+news, her vil du også kunne spørge om
ideer til en newsreader der passer til dig og dine behov.

Mvh Trine, som synes at dine hvalpe er særdeles dejlige. Men på den
anden side, hvilke hundehvalpe er ikke det?

http://www.usenet.dk
http://www.biersted.com, billig overnatning i Nordjylland