På internet via mobiltelefon?
Fra : Jakob Pedersen

Dato : 12-01-03 22:14

Er der nogle der ved om man kan få et gratis abb. hvor man kan ringe op med
en mobil-telefon? Jeg har set nogle, men ikke hvor man kan bruge en
mobil-telefon.

mvh Jakob.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 13-01-03 06:07

Jakob Pedersen wrote:
> Er der nogle der ved om man kan få et gratis abb. hvor man kan ringe op med
> en mobil-telefon? Jeg har set nogle, men ikke hvor man kan bruge en
> mobil-telefon.

Det kan du nok godt glemme ..
Gratisabb. finanseres via telefontakst, så med mindre din mobiludbyder har
dialin-puljer og et produkt der gør at de kan benyttes fra mobiltelefonen
er det nok svært..

Men, kan man iøvrigt ikke bare benytte sig af den samme account som man bruger
til WAP?
Nogle der lige ved det? :)

mvh Hans

--
Leveret af http://ph33r.dk

Fra : Jakob Pedersen

Dato : 13-01-03 16:01

Jeg synes nemlig det er for dyrt, hvis man skal betale abb., da det eneste
jeg skal bruge det til er at checke mail en gang i mellem.

Jakob Pedersen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-01-03 15:58

"Jakob Pedersen" <da11019@mail.ikasths.dk> wrote in message
> Er der nogle der ved om man kan få et gratis abb. hvor man kan ringe op
med
> en mobil-telefon? Jeg har set nogle, men ikke hvor man kan bruge en
> mobil-telefon.

TDC har lige sat GPRS op som standart hos alle nye abonnementer... Så der er
gratis abonnement.. Men det er rimeligt dyrt at bruge, hvis man vil bruge
det til andet end wapsider... 77 kroner pr. MB de første 2, og herefter er
det billigere.. Men så kan det bedre betale sig at abonnemere på et betalt
GPRS abonnement.

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 14-01-03 12:51

"Jakob Pedersen" <da11019@mail.ikasths.dk> skrev:

> Er der nogle der ved om man kan få et gratis abb. hvor man kan
> ringe op med en mobil-telefon? Jeg har set nogle, men ikke hvor
> man kan bruge en mobil-telefon.

Ja, CyberCity.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 14-01-03 14:40

da11019@mail.ikasths.dk writes:
>Er der nogle der ved om man kan få et gratis abb. hvor man kan ringe op
>med
>en mobil-telefon? Jeg har set nogle, men ikke hvor man kan bruge en
>mobil-telefon.

Jeg benytter mig af get2net's gratis-abb. - der netop har den store
fordel, at man kan benytte det til det formål, du beskriver. Det fungerer
glimrende med mit Telmore-mobil-abb.

Dog skal du være opmærksom på, at du kan benytte en WAP-gateway, hvis du
har Orange. Du bruger blot samme nr., som i en WAP-profil, når du sætter
en dial-up-networking op på PC'en. Fordelen ved det er vist nok, at
minutprisen bliver lavere efter 5 minutter.

Mange hilsner,

Kasper Hyllested
hyllested@net.dialog.dk

Fra : Jakob Pedersen

Dato : 14-01-03 16:43

Hvordan fungerer det så med betaling? Betaler du både til get2net og Telmore
ellr kun til Telmore?

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 16-01-03 15:24

da11019@mail.ikasths.dk writes:
>Hvordan fungerer det så med betaling? Betaler du både til get2net og
>Telmore
>ellr kun til Telmore?

Nej, jeg betaler intet til get2net - kun til Telmore. Det er hele fidusen
med det.

Mange hilsner,

Kasper Hyllested