win2000 driver til SupraExpress 56 i pro C~
Fra : Martin Bech

Dato : 12-01-03 19:29

Hjælp !

Jeg har lige installeret windows 2000 på min maskine, men jeg kan ikke få
installeret mit modem.

Jeg har været inde på diamond's hjemmeside og hente nogle drivere, men det
virker stadigvæk ikke.

Så hvis der er nogle derude der har oplevet det samme problem eller har et
forslag til hvordan jeg skal få mit modem installeret, så ville jeg blive
meget glad hvis I ville hjælpe...

/Martin

Fra : Bjask

Dato : 12-01-03 20:07

Hej
Prøv denne
http://www.sonicblue.com/support/diamond/default.asp?menu=support&submenu=Mo
dems&product=SupraExpress_56i_Pro_CW&item=drivers

Hej Bjarne