Tips om gode fiskesteder i Skive
Fra : Hans-Børge K. Nielse~

Dato : 12-01-03 18:59

Hejsa.

Jeg er lige flyttet til Skive, og vil gerne lave min hobby nr 1 (fiskeri
hvis nogen er i tivl) Men hvor?????

HBN

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 12-01-03 19:11

On Sun, 12 Jan 2003 18:59:13 +0100, "Hans-Børge K. Nielsen"
<h.b.n@mail.dk> wrote:

>Hejsa.
>
>Jeg er lige flyttet til Skive, og vil gerne lave min hobby nr 1 (fiskeri
>hvis nogen er i tivl) Men hvor?????

Du bor i havørredens mekka, så det er oplagt at fiske i:

1. Karup Å

2. Limfjorden

Mvh. Brian

Fra : Flemming Madsen

Dato : 12-01-03 23:28

Gå op i Jagt og Fiskeri i Algade. Er sikker på de kan være behjælpelige med
et par steder.

Fra : Espersen

Dato : 13-01-03 19:41

Du skal henvende dig på Skive kommune der kan man som borger i Skive
kommune få gratis fiskekort til det nederste af Karup å
Du kan orså lige kikke lidt på denne side
http://www.karupaa.dk/dk/default.asp

Ole Espersen

Fra : Christian Skjærbæk

Dato : 13-01-03 21:37

Vær opmærksom på den udvidede fredningzone omkring Karups Å udmunding i
Skive Fjord.

MVH

Christian