IIS Virker ikke i XP Prof
Fra : John Møller

Dato : 12-01-03 17:34

Den guide i har lagt på html.dk om instalering af IIS til XP
Prof. er den sammen som til Win. 2000 men når du skal instalere
er det ikke det samme... jeg er nået til hvor man skal skrive sit
computer navn i internet explore vinduet og trykke return... Men
der er jo ikke nogen return knap når der ikke er nået at gå
tilbage til... jeg har prøvet med enter.. så kommer du bare ind
på den fuck up side commonname.com eller noget i den stil????

er der nogen der har en bedre løsning end den html.dk har..

MVH Jon Møller

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jakob Andersen

Dato : 12-01-03 18:44

"John Møller" <jonl@c.dk> wrote
> Den guide i har lagt på html.dk om instalering af IIS til XP
> Prof. er den sammen som til Win. 2000 men når du skal instalere
> er det ikke det samme...

Dette er ikke HTML.dk's forum men en offentlig tilgængelig nyhedsgruppe,
prøv evt. at kigge på:
<http://www.html.dk/nyhedsgrupper/usenet.asp>

Hvis du har kommentarer til indholdet på HTML.dk skal du istedet kontakte
dem på <info@html.dk>

Jeg skulle nu mene processen for installation af IIS erens på W2k og Windows
XP, men prøv at se om du har mere held med denne her:
<http://www.webwizguide.com/asp/tutorials/installing_iis_winXP_pro.asp>

--
Jakob Andersen

Fra : Anders Lund

Dato : 12-01-03 19:15

"John Møller" <jonl@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er det ikke det samme... jeg er nået til hvor man skal skrive sit
> computer navn i internet explore vinduet og trykke return...

Return er bare et andet engelske ord for enter. Så det er altså ikke tilbage
knappen der menes!

Anders Lund
AndersGED@zaim.dk
fjern geden fra min email adresse