Så mange muligheder
Fra : Jens

Dato : 12-01-03 16:57

Hej
Hvilket bundkort vil i anbefale til en P4 Northwood 1,8 GHz??? der skal
helst være plads til en 3-4 hdd og cd-rom og en brænder

Hilsen

Jens Chr.

Fra : -=Madsen=-

Dato : 12-01-03 18:59

<------------->
> Hvilket bundkort vil i anbefale til en P4 Northwood 1,8 GHz??? der skal
> helst være plads til en 3-4 hdd og cd-rom og en brænder
<------------->

Syntes nu ikke der er så mange mulighedder

Du skal jo ha et motherboard med raid til extra harddiske

Hvis det var mig vil jeg ha nyeste mulige chipset fra Intel evt.
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264797983

Hvis det skal være rigtigt godt, mit valg
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264587939

Hvis det skal være billigt
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264837943
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264797959

Fra : Leony

Dato : 13-01-03 09:19

"-=Madsen=-" <kem@SoftHome.net> skrev i en meddelelse

> Du skal jo ha et motherboard med raid til extra harddiske

Med mindre Jens allerede ejer et indstikskort til formålet.

> Hvis det skal være rigtigt godt, mit valg
> http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264587939

Det er mums. Har selv et Abit og det har jeg endnu ikke fortrudt.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/