MS Windows
briani 27239
Systemgendannelse virker ikke?
Fra : betin@

Dato : 12-01-03 15:55

Jeg kan ikke få XP Home til at gendanne mit system til andet end i går,
jeg får bare at vide at gendannelsen lykkedes ikke og jeg skal prøve et
andet tidspunkt, hvad kan der være galt?
Betin@

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 12-01-03 17:23

Restore point'et er korrupt.

Fra : betin@

Dato : 12-01-03 20:03

In article <ei532vgukj2gnbvflo5u3415f9veujsujd@4ax.com>,
jpkarlsen@mvps.org says...
> Restore point'et er korrupt.

Jamen det er ikke kun et, der ligger 54 punkter vil du dermed sige at de
alle er korrupte?

Betin@

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 12-01-03 22:00

Hvis de ikke virker ja.

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 12-01-03 22:27

"betin@" <betina@leverpostei.com> skrev i en meddelelse

> Jamen det er ikke kun et, der ligger 54 punkter vil du dermed sige
> [...]

Hvis et gendannelsespunkt er beskadiget vil alle gendannelsespunkter
før det også være beskadigede. Sådan er det desværre.

Johnny Nielsen
http://www.wintip.dk/
Artikler, guides og tips til Windows 9x/Me og XP.

Fra : betin@

Dato : 14-01-03 20:37

In article <avsmjs$16pj$1@news.cybercity.dk>, johnny@wintip.dk says...

> Hvis et gendannelsespunkt er beskadiget vil alle gendannelsespunkter
> før det også være beskadigede. Sådan er det desværre.

Tja det lyder unægtelig ikke godt, det synes jeg ikke er særlig
gennemtænkt af MS at funktionaliteten er lavet sådan

Nå men så må jeg jo starte fra bunden igen.

Betin@

Fra : Pico

Dato : 12-01-03 17:24

betin@ wrote:
> Jeg kan ikke få XP Home til at gendanne mit system til andet end i
> går, jeg får bare at vide at gendannelsen lykkedes ikke og jeg skal
> prøve et andet tidspunkt, hvad kan der være galt?

Det kan evt være fordi du ikke har plads nok til gendannelspunkter.
Hvis du sætter pladsen ned bliver der fære punkter, sætter du den op
bliver der flere. Jeg er igen begyndt at bruge gendannelspunkter som
sikkerhed. Jeg har sat forbruget ned så der kun dannes 2 foruden
den aktuelle dag, før var det 4, men det afhænger selvfølgelig af hvor
mange MB man vil bruge på den historie.
Du kan højreklikke på Denne Computer - Egenskaber - Fanen

"System Gendannelse" - Slå system gendannelse fra på alle drev.

Eller vælg hvilke størrelse de skal have under indstillinger.
Pico

Fra : betin@

Dato : 12-01-03 20:04

In article <avs56h$ddr$1@sunsite.dk>, Pico@post9.tele.dk says...
> Det kan evt være fordi du ikke har plads nok til gendannelspunkter.
Jeg har 45 GB fri plads så det er nok ikke det

Betin@

Fra : Pico

Dato : 13-01-03 00:08

betin@ wrote:
> In article <avs56h$ddr$1@sunsite.dk>, Pico@post9.tele.dk says...
> Jeg har 45 GB fri plads så det er nok ikke det

Det tvivler jeg ikke på, men har du givet den lov til at bruge det. Jeg anviste
dig vejen hvor du kan se det. Vi tager den lige en gang til:

Fra : Olsen

Dato : 14-01-03 03:57

betin@ wrote:
> hvad kan der være galt?

Hvis du i kør->MSconfig har valgt valgfri start så slå den fra (vælg normal
start). Prøv det.

--
Hilsen fra Olsen

snipNOSPAM@post8.tele.dk