Hjælp til fullscreen
Fra : Thom@s

Dato : 09-03-01 08:07

Jeg skal bruge et javascript der kan der kan starte et window op i
fullscreen.......og det skal bruges på en cd-rom.
Denne her virker fint nok....bare kun på nettet!
Hvad gør jeg forkert??

<script language="JavaScript"><!--
function setw()

window.open('Dirch/index1.htm','NY','width=1024,height=768');
window.resizeTo(window.screen.width,window.screen.height);
}
// --></script>

Med venlig hilsen
Thomas

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-03-01 20:14

Fri, 9 Mar 2001 08:06:31 +0100, skrev "Thom@s" <thmi99@postman.dk>:

>Jeg skal bruge et javascript der kan der kan starte et window op i
>fullscreen.......og det skal bruges på en cd-rom.
>Denne her virker fint nok....bare kun på nettet!
>Hvad gør jeg forkert??

Den vil ikke åbne i fullscreen, men i skærmens størrelse, men hvad,
hvis folk ikke kører 1024*768?

Hvis du gerne vil have, at den gør det når åbner siden, så brug flg.:
<HTML>
<HEAD>
<TITLE>Full Screen</TITLE>
</HEAD>
<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript" TYPE="text/javascript">
<!--
self.moveTo(0,0)
self.resizeTo(screen.width, screen.height)
// -->
</SCRIPT>
</HTML>

Så vil den jo tilpasse sig skærmens opløsning, men ellers prøv at kig
på min hjemmeside under webhjælp/popup (se signatur), der er mange
former for popupvinduer, der må være noget du kan bruge.

med venlig hilsen
Knud
--
som er dødtræt af hjemmesider med SMS-sendere...
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.