Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Gebis billigere i Tyskland
Fra : Jakob Griffel

Dato : 12-01-03 13:22

Hej NG!

Ved ikke om dette er det rigtige sted, men jeg prøver alligevel med
chancen for at blive irettesat:

Min far overvejer at få "ryddet" de sidste tænder han har og investere
i et gebis. Han bor i Sønderjylland, så vi kom til at snakke om, om
det egentlig ikke er billigere at få lavet sådan et i Tyskland? Der
findes da en del danske tandlæger lige syd for grænsen.
Mener at have hørt, at man kan tage sygesikringsandelen med, er det
korrekt?

Håber nogen af Jer ved noget om det...

Mvh
Jakob Griffel

Fra : PHK

Dato : 12-01-03 13:38

"Jakob Griffel" <griffel@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> findes da en del danske tandlæger lige syd for grænsen.
> Mener at have hørt, at man kan tage sygesikringsandelen med, er det

Både BT og EB fra i dag har artikler om danske tandlægers ågerpriser - samt
alternative muligheder.

Thailand er billigst :)

--
_
|_|

Fra : Jakob Griffel

Dato : 12-01-03 17:51

> Både BT og EB fra i dag har artikler om danske tandlægers ågerpriser -
samt
> alternative muligheder.

Prøver at få fat i et af dem..

> Thailand er billigst :)

Ja, måske kunne man kombinere turen med en ferie?

Hilsen Jakob

Fra : PHK

Dato : 12-01-03 18:54

> samt
>
> Prøver at få fat i et af dem..

Njah - du kan jo også lige kikke på nettet, der står også noget :)

www.bt.dk
www.eb.dk

> Ja, måske kunne man kombinere turen med en ferie?

Tjah ...

--
_
|_|

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 12-01-03 19:33

> [...]
> findes da en del danske tandlæger lige syd for grænsen.
> Mener at have hørt, at man kan tage sygesikringsandelen med, er det

Du kan læse en hel del mere på www.avmintand.dk

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Jakob Griffel