Hvordan linker jeg?
Fra : Martin Toulstrup

Dato : 12-01-03 13:11

www.florida-usa.dk vil jeg gerne linke fra min indholdsfortegnelse under
"links" til de forskellige sektioner længere nede på siden så det ikke er
nødvendigt at scolle hele vejen ned til det punkt man vil se mere om. Det
samme gælder for "facts" siden.

Men hvordan kan det lade sig gøre i FP 2000? Jeg kan ikke rigtig finde ud af
det.
Er der en venlig sjæl som kan forklare det i lægmands sprog da jeg ikke lige
er en ørn til det alt for tekniske..

På forhånd tak

Martin
--
Se Mine Hjemmesider - Check Out My Websites
www.florida-usa.dk www.amistades.frip.dk

Fra : Per Ahm

Dato : 12-01-03 13:19

"Martin Toulstrup" <webmaster@florida-usa.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> nødvendigt at scolle hele vejen ned til det punkt man vil se mere om. Det

Du markerer den tekst, som du vil linke til:

Klikker på Insert/indsæt. -> Bookmark -> giver den et navn.

Herefter markerer du teksten i din indholdsfortegnelse, klikker på
hyperlink, her kan du så vælge bookmark, og vælge det navn du gav den.

Per Ahm

http://home1.stofanet.dk/per.ahm/

Fra : Martin Toulstrup

Dato : 12-01-03 13:55

Per Ahm <perahm@msn.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e215d16$0$24683$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> [...]
>
> Herefter markerer du teksten i din indholdsfortegnelse, klikker på
> hyperlink, her kan du så vælge bookmark, og vælge det navn du gav den.

Hej Per.

Tusinde tak for hjælpen. Det lå jo ligefor og var ret nemt. Takker mange
gange

MVH
Martin

Fra : Per Ahm

Dato : 12-01-03 14:00

> Tusinde tak for hjælpen. Det lå jo ligefor og var ret nemt. Takker mange

Jah, velbekom