MS Windows
briani 27239
svchost.exe i Windows 2000 pro
Fra : Mogens Buch Madsen

Dato : 12-01-03 11:45

I min taskmanager kan jeg se at programmet svchost.exe er åbnet 3 gange
altså på 3 linier. Hvad er det for et program og er det en fejl.

Hvis det er en fejl, hvordan kan jeg rette den.

Jeg bruger Windows 2000 pro.

M.Madsen

Fra : Gevaldi

Dato : 12-01-03 12:03

www.google.com er din ven.

--
/Gevaldi (remove 369)
http://www.wintip.dk/

Indlæg som sendes til Ng via kandu.dk besvares ikke.

Fra : Morten Bøgeholm Niel~

Dato : 12-01-03 13:55

"Gevaldi" <georg_valdi369@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> www.google.com er din ven.

Tja, du kan jo også bare svare: Luk computeren, så stopper alle
svchost-processer... Eller køb en bog om Windows 2000...
Det svarer til at du ringer til nummeroplysningen, og damen siger "slå det
dog selv op i telefonbogen.."

Et link som http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;314067
er nok lidt mere brugbart.

Husk at Google opdaterer dynamisk. Dvs. de hits du ser kl. 10.00 er ikke
nødvendigvis de samme som en søgning f.eks. en time senere.

Mvh Morten

Fra : BOH

Dato : 12-01-03 17:04

Ha ha, jeg er vist ikke meget bedere selv!

Her er det rigtige link:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb%3Ben-us%3B250320

Mvh Morten

Fra : Pico

Dato : 12-01-03 17:52

Morten Bøgeholm Nielsen wrote:
> "Gevaldi" <georg_valdi369@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Jeg lavede lige en søgning i denne gruppe på "svchost" og kom til

hvor der er nogle indlæg om emnet.
Nu vil jeg ikke komme med den sædvanlig med at se nogle dage tilbage,
men det er ellers et godt tip.
Pico

Fra : Mogens Buch Madsen

Dato : 13-01-03 10:06

Tak for svarene. De har hjulpet mig videre.

M.Madsen