en oplevelse
Fra : Battlefield´s

Dato : 12-01-03 11:27

Hej
Her en lille sjov oplevelse med mine hunde:
Søndag morgen vil jeg gerne lige nyde min morgenmad og læse avisen, inden
jeg skal ud at gå tur med mine to labber drenge. Derfor lukker jeg dem ud i
haven så de lige kan slippe af med den værste tissetrang. Men ude i vores
have gik der en (i øvrigt meget flot: stor og stærk) Fransk Bulldog uden
nogle mennesker i nærheden!!. Min ældste hanhund fór ned til Bulldoggen med
brystkassen forrest for at fortælle at her boede han og Bulldoggen bare
havde at skrubbe af! Men den var da fuldstændig ligeglad. Den (han) knurrede
og stirrede min hund lige i øjnene og begyndte så bare at gå rundt som om
det var den der boede her og ikke min hund. Min Aron vidste slet ikke hvad
han skulle gøre ved det. Han stod helt hjælpeløs og kiggede på Bulldoggen,
der begyndte at skrabe voldsomt i græsplænen
Til sidst kaldte jeg Aron ind og det lystrede han øjeblikkeligt ("pyha,
endelig en grund til at forsvinde fra den uhyggelige Bulldog").
Jeg ved godt at min to hunde absolut ikke er aggresive ingen af dem har
nogensinde været i slåskamp, men alligevel synes jeg det var en utrolig
opførsel fra Bulldoggens side. Sikke en selvtillid!
Jeg kunne næsten ikke lade være med at grine, men gjorde det selvfølgelig
ikke, for så havde min hanhund da vist tabt endnu mere ansigt.
Det skal lige nævnes at min yngste hanhund slet ikke blandede sig, han
overlod det hele til storebror.
Hilsen Vibeke

---