Konsortie: Sydsjælland
Fra : Jens Sode

Dato : 12-01-03 10:27

Til nystartet konsortie søges nye medlemmer!

Jagten er beliggende på Sydsjælland, og arealet er på 260 tdl. heraf 144 tdl. skov.
Der forefindes jagthytte med køkken - og toiletfaciliteter, samt sovepladser.

Er du interesseret i at være med til at få opbygget et konsortie med godt kammeratskab i højsædet,
så skriv en mail med oplysninger om dig selv og dine ønsker..

Vedlæg telefonnummer, så vil jeg kontakte dig.

De bedste jagthilsner

Jens Sode