onlineshop
Fra : Palle Jørgensen

Dato : 12-01-03 00:59

Er der nogen der har et link til hvor jeg kan finde koder til en onlineshop
i Php / MySql

På forhånd tak

Palle

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-03 02:09

On Sun, 12 Jan 2003 00:58:39 +0100, "Palle Jørgensen"
<palle@oncable.dk> wrote:

>Er der nogen der har et link til hvor jeg kan finde koder til en onlineshop
>i Php / MySql
>
>På forhånd tak
>
>Palle

www.hotscripts.com mon ikk ?
Ellers så søg på google som faktisk er din allerbedste ven

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 12-01-03 20:22

> Er der nogen der har et link til hvor jeg kan finde koder til en
onlineshop
> i Php / MySql

osCommerce er ret godt...
http://www.oscommerce.com/

--
Mvh. Jesper

Fra : Kim Schulz

Dato : 12-01-03 20:30

On Sun, 12 Jan 2003 20:22:10 +0100
"Jesper Nielsen" <jn@nielsenit.dk> wrote:
> onlineshop
>
> osCommerce er ret godt...
> http://www.oscommerce.com/

koden er dog ikke den kønneste, og den er ikke ret let at komme med
udvidelser til sådan som de har opbygget det.

MVH
Kim