11631 3Dmarks i 3DMARK 2001 SE.
Fra : Vega

Dato : 12-01-03 00:12

Hej gruppe.

Er dette okay for mit system?

AMD XP 2700+
Soltek SL-75FRV bundkort
512 mb DDRram PC2700 Samsung
Asus Geforce4 Ti4400
Detonator 41.09

Når jeg sammenligner med andre på nettet kan de godt få ca. 2000 mere.

Mvh. Lars.

Fra : Flemming Joensson

Dato : 12-01-03 01:43

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> wrote in

> [...]
> Asus Geforce4 Ti4400
> Detonator 41.09
>
> Når jeg sammenligner med andre på nettet kan de godt få ca. 2000

Det er vel ok - jeg fik (med detonator 40.41, og 512MB PC2100 RAM):
Score: 10619

Date: 2002-09-07
CPU: Intel Pentium 4 2537 MHz
GPU: NVIDIA GeForce4 Ti 4200
OS: Microsoft Windows XP
Res: 1024x768 32bit

Efter jeg overclockede mit Ti4200 til 300/560 fik jeg så:
Score: 11772

Date: 2002-09-08
CPU: Intel Pentium 4 2537 MHz
GPU: NVIDIA GeForce4 Ti 4200
OS: Microsoft Windows XP
Res: 1024x768 32bit

Flemming
PS: CPU'en og RAM er ikke overclocket i disse test. Hvis jeg gør det
kan jeg få den højere op, men jeg har faktisk ikke andet at bruge det
til end at få fine 3Dmarks :) - Mine spil kører flydende, så alt det
andet gider jeg ikke rode med før jeg har brug for det.

--
Hvis du vil svare per e-mail skal "fjerndette." fjernes fra
mailadressen.

Fra : Frank Sondrup

Dato : 12-01-03 13:18

Jeg har samme stive problem... Efter jeg installerede en XP2400 i stedet for
en XP1700 faldt mit 3dmark med næsten 2000 point!!!

Jeg unistallede detonatoren og geninstalledere en ældre version 40.72.. og
nu får jeg 11-11.500 3dmark.. Det er stadigvæk for lidt, men jeg ved ikke
lige hvad jeg skal gøre..

Men hvad man kan konkludere er at det næsten 100% sikkert er et software
problem af en eller anden slags.. FX. kører jeg DirectX9, men om det kan
have indflydelse ved jeg ikke.

MVH.

Frank

Fra : Mr.Destroyer