QuickTime Streamvideo
Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 11-01-03 21:22

Hej!
Findes der en måde hvorpå at jeg kan afspille streamvideo som normalt kræver
QuickTime-pro som f.eks. dette link:
http://www.apple.com/quicktime/qtv/mwsf03/

Håber der er en løsning
--
See yea
Henry Lerche Madsen

Fra : Lars Dybdahl

Dato : 11-01-03 22:37

Ikke umiddelbart. Jeg kiggede lidt i html sourcekoden og fandt linket til
selve .mov filen, og selv om jeg har stort set alle tænkelige codecs
installeret, kunne mplayer ikke spille denne. Fejlmeddelelsen var:

*** FYI: This Quicktime file is using 0-bit RLE Animation
encoding, which is not yet supported by MPlayer. But if you upload
this Quicktime file to the MPlayer FTP, the team could look at it.
VDecoder init failed :(

Så jeg er bange for at du må undvære dette stykke video.

Hilsen,

Lars Dybdahl.

--
Dybdahl Engineering
http://dybdahl.dk/

Fra : Mikkel Colberg

Dato : 12-01-03 00:04

prøv engang at kigge her:
http://fredrik.hubbe.net/plugger.html

vh Mikkel

Fra : Claus Christian Lars~

Dato : 12-01-03 21:07

Henry Lerche Madsen wrote:
> Hej!
> Findes der en måde hvorpå at jeg kan afspille streamvideo som normalt kræver
> [...]

www.frankscorner.org

under fanen crossover/plugins.

Der er ovenikøbet en demo du kan afprøve.

Hilsen Claus

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 13-01-03 01:16

Claus Christian Larsen <tip@tophygiejne.dk> writes:

> www.frankscorner.org
>
> under fanen crossover/plugins.

Det var også min første tanke, men så læste jeg indlægget: Der
efterspørges en løsning til QuickTime Pro. For at opgradere fra
QuickTime til QuickTime Pro kræves fortsat indkøb af en licens hos
Apple.

Derudover er jeg rigtig glad for min kopi af Crossover Plugin. For
$25 får man alle de vigtige plugins i Mozilla med et brugervenligt
installationsprogram.

--
Thomas Bjorn Andersen - tbaNOSPAM200211@gen-v.net
+++ATH