Nogle der kan anbefale en god 300W PSU?
Fra : Daniel Kristensen

Dato : 11-01-03 21:18

Hej

Blæseren i min 9 måneder gamle Codegen 300W strømforsyning er begyndt at
rasle. Jeg er renset og støvsuget den flere gange, men det hjælper kun et
par uger og så begynder den igen - jeg er ved at være ret træt af den.

Er der nogen der kan anbefale en god 300W PSU, jeg kunne anskaffe mig i
stedet? Det behøver ikke være specielt low-noise. Jeg har hørt godt om
Antec.

V.H
DK

Fra : Petersen_Michael

Dato : 11-01-03 21:37

"Daniel Kristensen" <dsl15907@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Blæseren i min 9 måneder gamle Codegen 300W strømforsyning er begyndt at
> rasle. Jeg er renset og støvsuget den flere gange, men det hjælper kun et
> par uger og så begynder den igen - jeg er ved at være ret træt af den.

du kunne jo nøjes med at smide en ny blæser i PSUen..

> Er der nogen der kan anbefale en god 300W PSU, jeg kunne anskaffe mig i
> stedet? Det behøver ikke være specielt low-noise. Jeg har hørt godt om
> Antec.

jeg er pænt til freds med den 340W Cheiftec jeg har mokket i mit HQ08 tower
--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residernde i Nyborg

Fra : Tinky Winky

Dato : 11-01-03 22:06

> Blæseren i min 9 måneder gamle Codegen 300W strømforsyning er begyndt at
> rasle. Jeg er renset og støvsuget den flere gange, men det hjælper kun et
> par uger og så begynder den igen - jeg er ved at være ret træt af den.

Da jeg så overskriften, ville jeg sige Codegen. Du kan evt. nøjes med at
skifte blæseren.

Fra : Flemming Joensson

Dato : 12-01-03 01:45

"Daniel Kristensen" <dsl15907@vip.cybercity.dk> wrote in

> Er der nogen der kan anbefale en god 300W PSU, jeg kunne anskaffe
> mig i stedet? Det behøver ikke være specielt low-noise. Jeg har
> hørt godt om Antec.

Jeg har en brugt 430W Antec i min maskine. Den er meget lydløs og
virker selvfølgelig perfekt. Det eneste minus er at de er så dyre,
efter min mening.

Før den havde jeg en 300W NoiseControl PSU i maskinen - købt hos
www.webconsult.dk, med en Papst blæser i - den var også meget lydløs og
virkede ligeledes perfekt.

Flemming
--
Hvis du vil svare per e-mail skal "fjerndette." fjernes fra
mailadressen.