Leje af bærbar pc
Fra : Jette

Dato : 11-01-03 19:47

Er der nogen der ved om man kan leje en bærbar med internetadgang for to
måneder - og hvor ?
Det skyldes en sygehusindlæggelse for et par måneder.
Med venlig hilsen Jette

Fra : Petersen_Michael

Dato : 11-01-03 21:46

"Jette" <jva@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved om man kan leje en bærbar med internetadgang for to
> måneder - og hvor ?
> Det skyldes en sygehusindlæggelse for et par måneder.
> Med venlig hilsen Jette

DER, Leasy ?

Inet adgangen, det bliver vel noget med din mobiltelefon..
medmindre sygehuset har en løsning?

god bedring
--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residernde i Nyborg

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 12-01-03 09:11

In article <avpvqh$nfo$1@sunsite.dk>,
petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk says...
> DER, Leasy ?

Man kan ikke længere leje PC'er hos dem.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Henning

Dato : 11-01-03 23:19

On Sat, 11 Jan 2003 19:47:06 +0100, "Jette" <jva@tdcadsl.dk> wrote:

>Er der nogen der ved om man kan leje en bærbar med internetadgang for to
>måneder - og hvor ?
>Det skyldes en sygehusindlæggelse for et par måneder.
>Med venlig hilsen Jette

www.zitech.dk - men det er ikke billigt! Specielt ikke
internetadgangen, det er jo noget hospitalet fakturerer
(telefonregning!!!).

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : René Nielsen

Dato : 12-01-03 02:21

> [...]
> måneder - og hvor ?
> Det skyldes en sygehusindlæggelse for et par måneder.

Hej Jette

DER og Leasy lejer ikke ud, men prøv dette site,
http://www.art-elektronik.dk/Index-filer/page0007.htm
Det ligner OK priser, men internetopkoblingen ved jeg ikke hvordan du skal
klare.

Mvh

René N

Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 12-01-03 02:31

> Er der nogen der ved om man kan leje en bærbar med internetadgang for to
> måneder - og hvor ?

Jeg vil gætte på at du ved at spørge den systemansvarlige pænt, kan få at
vide hvilket netkort og hvilke oplysninger du skal bruge for at kunne bruge
sygehusets netværk til at gå på nettet med. Måske er du så heldig at de har
noget trådløst netværk, og du dermed slipper for kabler.

Mvh Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-03 09:45

> Måske er du så heldig at de har
> noget trådløst netværk, og du dermed slipper for kabler.

Jeg kunne ikke forestille mig at et sygehus har trådløst netvætk.
Radiobølgerne kan evt. komme i "klammeri" med deres fintfølende
maskiner på hjerteafdelingen.....

HJ

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-01-03 12:53

"KaPoW" <henrik_snabel-A_duls_dot_dk> wrote in message
> Jeg kunne ikke forestille mig at et sygehus har trådløst netvætk.
> Radiobølgerne kan evt. komme i "klammeri" med deres fintfølende
> maskiner på hjerteafdelingen.....

Tjaa, de har da i hvertfald DECT trådløse telefoner flere steder... På
Næstved sygehus, har de en base på hver etage eller 2, kan ikke huske...

Fra : Henning

Dato : 12-01-03 17:32

On Sun, 12 Jan 2003 02:31:23 +0100, "Thomas Smedebøl"
<whisdow@hotmail.com> wrote:

> [...]
>sygehusets netværk til at gå på nettet med. Måske er du så heldig at de har
>noget trådløst netværk, og du dermed slipper for kabler.

Meget tvivlsomt - hvor mange virksomheder lukker gæster ind på deres
domæne??

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-03 23:48

"Henning" <newsmail@mailme.dk> wrote in message
> Meget tvivlsomt - hvor mange virksomheder lukker gæster ind på deres
> domæne??
>
> Henning
> hsb(at)image.dk

Og specielt, når det samme netværk bruges til transport af personfølsomme
oplysninger: Elektroniske journaler, cpr.registre, blodprøvesvar
osv.......... Jeg tror simpelthen ikke de må af hensyn til tavshedspligten
og registerloven.

Fra : Jette

Dato : 12-01-03 13:17

"Tusind tak for hjælpen. Jeg snakker med sygehuset i aften og ser hvad jeg
kan finde ud af med dem. Og så har jeg fulgt et par links og skrevet
telefonnumre ned. Tak for hjælpen