Hvad skal jeg vælge?
Fra : Dennis

Dato : 11-01-03 19:11

I næste uge skal jeg ha en ny maskine.
Hej har købt 80GB hd, Gforce4 ti 128mbddr,256mb ddrram... hightower kab.
Nu skal jeg vælge bundkort og processor. Det er svært!

Omkring 2GHzcpu... Hvad er det bedste at vælge, både til spil, og til
internet. AMD eller INTEL

Bundkort: ASUS eller de nye apogee ser ok ud. eller er der noget bedre
derude???

hvad med strømforbruget? kender i nogle link der fortæller hvormeget strøm
de forskællige processorer bruger??? jeg har hørt at 4 P3 processorer bruger
ligesåmeget strøm som 1AMD, ka´ det være sandt???

Håbar i kan give mig nogle godt råd, inden jeg handler...
På forhånd TAK!!!

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-03 21:10

> [...]
>Nu skal jeg vælge bundkort og processor. Det er svært!
>
>Omkring 2GHzcpu... Hvad er det bedste at vælge, både til spil, og til
Amd= XP2400+Asus A7N8X.
Intel= P4 2.4 + Asus P4PE
Med et af disse er du ok kørende.

>hvad med strømforbruget? kender i nogle link der fortæller hvormeget strøm
>de forskællige processorer bruger??? jeg har hørt at 4 P3 processorer bruger
>ligesåmeget strøm som 1AMD, ka´ det være sandt???
Der er afhægnigt af cpu type og størrelse, men se her, de data kan
findes på nettet.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S