autocad hjælp
Fra : Martin Helsted

Dato : 11-01-03 17:33

hej gruppe

hvor kan jeg downloade autocad, sidder med en opgave som skulle afleveres
mandag og min pc gik ned, så nu haR jeg ikke det mere hjælp...

på forhånd tak

martin
--
Fjern XXX fra emailadressen

Fra : Sweetheart

Dato : 12-01-03 10:31

Prøv hos Betch Data

Fra : Stoffer

Dato : 12-01-03 20:45

Hej Martin

Hvis din PC er gået ned og din Autocad ligeledes. Hvorfor henvender du dig
så ikke til den forhandler, hvor du har købt din Autocad ved

De kan altid hjælpe dig.

Med venlig hilsen

Niels Stoffer

Fra : Martin Helsted

Dato : 13-01-03 15:52

okay det vil jeg gøre så...

mvh martin

Fra : Lars

Dato : 14-01-03 21:10

In article <3e20474c$0$11034$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, Engmosegaard@get2net.dk says...
> [...]
>
> hvor kan jeg downloade autocad, sidder med en opgave som skulle afleveres
> mandag og min pc gik ned, så nu haR jeg ikke det mere hjælp...

Idet du går på en skole kan du købe en legal licens billigt:
http://www.uhrskov.com/cvdansk/cvsoftware.htm

--
Best regards

Lars Sandberg

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 15-01-03 09:59

On Tue, 14 Jan 2003 21:10:01 +0100, Lars <ls@No_Email.com> wrote:

>Idet du går på en skole kan du købe en legal licens billigt:
>http://www.uhrskov.com/cvdansk/cvsoftware.htm

Det er min oplevelse at det er en offentlig hemmelighed på mange
uddannelsessteder.

Det er imponerende hvis de også giver gratis support til
studieversionerne.

Så vidt jeg husker kostede en studie ACad R14 for et par år
siden kun 100,-.

Det sidste nye software er ofte ikke fuldt kompatibel med de
ældre versioner som benyttes på uddannelsesstederne.

Den uddannnelse jeg var igang med bruger stadig Acad R14 med
Genius, Office 97, NT 4 og så videre.

Jeg vil blive overrasket hvis de findes i studieversioner.

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Fra : Uffe Bak

Dato : 15-01-03 13:11

Hej Martin
Efter at have set de andre svar - så vil jeg blot forklarer hvordan du som
studerende kan få fat på en Student Edition:

Basalt set så har vi 2 forskellige programmer for uddannelses området:

Educational version - der er den type licens som SKOLEN anskaffer, og som
kan skaffes gennem vore forhandlere. Frede Uhrskov er en af de forhandlere
der speciel har rettet sig mod skolerne.

Student Edition - der er den type licens som den STUDERENDE anskaffer, og
som kan skaffes via vores E-Store på www.autodesk.dk/store. Klik på Produkt
liste, og du finder nederst et afsnit Student Editions, hvor følgende
findes:
AutoCAD 2002
Autodesk Architectural Desktop
Autodesk Inventor Series
Autodesk Map Series
Autodesk VIZ

Prisen for hvert af programmerne ligger på ca. 810,- DKK med dagens Euro
kurs, og denne licens giver mulighed for at anvende programmet i 2 år. Det
kan ikke opdateres, men så er du forhåbentligt ude i det "pulveriserende"
erhversliv, og arbejder med seneste version på din arbejdsplads.

Ud fra din beskrivelse kan jeg ikke se om det er AutoCAD eller en af vores
branchespecifikke løsninger du behøver, men med eksemplet Inventor Series,
så får du Autodesk Inventor 6 + funktionaliteten fra AutoCAD 2002, AutoCAD
Mechanical 6 og Autodesk Mechanical Desktop 6, for den samme sum som du
ville betale for en "ren" AutoCAD 2002.

Jeg håber dette hjælper dig videre

Med venlig hilsen

Uffe Bak
Autodesk Nordic & Baltic

Fra : Uffe Bak

Dato : 15-01-03 13:54

Hej igen

Lille follow-up på foregående mail. Jeg var inde og checke hos Frede
Uhrskov - og han fører også Student Editions.
Prisen er lidt højere (995,- DKK incl. moms) - men han tilbyder Support,
hvilket man ikke får fra vores E-Store.

MVH

Uffe Bak
Autodesk Nordic & Baltic