Samsung
Fra : Peter Hansen

Dato : 11-01-03 14:35

Hej til alle

Jeg har en brænder af Mærket Samsung SW-212.
Efter at jeg har fået Windows XP kan jeg ikke få den til at virke. Jeg har
prøvet at lade XP lede efter en driver til den men det lykkedes ikke.
Håber at der er en der kan hjælpe mig.

Hilsen Peter

Fra : Henrik Petersen

Dato : 11-01-03 15:02

Hej Peter...

Har selv en Plextor 24/10/40 og der skal da ingen driver til, han du se den
under denne computer, se den i bios og kan du få skuffen ud, så er det
nok...
For at den kan brænde noget, skal du fx bruge Noro eller clone (brænder
programmer)......til at få den til at brænde noget....
MVH
Henrik Petersen

Fra : ThomasT

Dato : 11-01-03 16:19

prøv at hent og kør "Aspi4all". Den skal jeg køre før mit plextor-drev kan
køre. Søg efter det på google.

ThomasT

Fra : Peter Hansen

Dato : 11-01-03 21:41

Jeg vil lige sige tak det med Aspi4all det virkede.

Hilsen Peter