ny mus - er en Razer2000 pengene værd?
Fra : Kong Kent

Dato : 08-03-01 23:26

Min kammerat har netop købt denne optiske kevlar-satan. Men der den 900 slag
værd?
Den ser jo fed ud, og har både scroll og alt det andet sådan en fætter skal
have. Men er den 900 værd i forhold til de knap 500,- man skal give for en
Logitech Mouseman Whell Cordless?

Den berygtede Razer Boonslang har jo fået fortrinlige anmeldelser, men er
der nogen herinde der har personlige erfaringer de vil øse ud af?

--
Kent.
icq # 105788206

Fra : Kasper

Dato : 11-03-01 03:08

Jeg har en Razer1000 er godt tilfreds med den!

Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 12-03-01 18:11

> Min kammerat har netop købt denne optiske kevlar-satan. Men der den 900
slag
> værd?

Optisk? Min er sgu ikke optisk????

> Den ser jo fed ud, og har både scroll og alt det andet sådan en fætter
skal
> have. Men er den 900 værd i forhold til de knap 500,- man skal give for en
> Logitech Mouseman Whell Cordless?

Den er sgu god

> Den berygtede Razer Boonslang har jo fået fortrinlige anmeldelser, men er
> der nogen herinde der har personlige erfaringer de vil øse ud af?

Har først lige modtaget den idag - men det lover sgu godt *G*

// Søren

Fra : Aggeboe

Dato : 13-03-01 11:09

"Søren Aaholm Møller" wrote:

> slag
>
> Optisk? Min er sgu ikke optisk????

Hmm. Er den ikke optisk på den måde, at den optisk aflæser kuglen istedet for ruller?
Ruller er der bare for at holde kuglen på plads, right?

/Aggeboe
--
Remove XXX when replying

Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 13-03-01 12:56

> Hmm. Er den ikke optisk på den måde, at den optisk aflæser kuglen istedet
for ruller?
> Ruller er der bare for at holde kuglen på plads, right?
>
> /Aggeboe

Smart... Nogen der kan bekræfte?

// Søren

Fra : Aggeboe

Dato : 13-03-01 22:15

"Søren Aaholm Møller" wrote:

> 900

> for ruller?

> Smart... Nogen der kan bekræfte?

Læs evt. her på DR...
http://shop.dailyrush.dk/products/viewproduct.asp?productnr=1000&language=dk

Har den ikke selv, men synes nu den er lidt stor og klodset?!?! Men sel'fæ'li' meget
præcis

/Aggeboe
--
Remove XXX when replying

Fra : Per Nielsen

Dato : 13-03-01 14:31

Har forresten lige læst flg. på www.shacknews.com :

Razer, creator of the Boomslang "gamers mouse" has gone bankrupt according
to a report on ShackES. Razer was targetted at the hardcore gamer and was an
avid supporter of the CPL. Razer currently still owes several thousand
dollars to recent participants in the Babbages Counter-Strike tournament.

Confirmation came from the mouth of the CEO herself - according to my
source - who said that an investor backed out recently, and that Razer (and
the parent company, Karna) was unable to stay afloat without the support

However a couple of days ago (in an entirely different thread) when the
topic of CPL having troubles finding other backers was mentioned, the CEO of
CPL Angel Munoz had this to say:.

We are up to almost $300,000 in cash prizes just for the US events (one more
to be announced), add the international events and that number increases to
$450,000 in cash. I think that says it all.

Kan findes under nyheder fra mandag d. 12. marts. Linket til ShackES er:

http://www.shackes.com/funk.y?thread=912

Fra : Aggeboe

Dato : 14-03-01 16:07

Per Nielsen wrote:

> Har forresten lige læst flg. på www.shacknews.com :
>
> Razer, creator of the Boomslang "gamers mouse" has gone bankrupt according
> to a report on ShackES. Razer was targetted at the hardcore gamer and was an

Men Razer er nu ikke gået konkurs alligevel!
Men det er rigtigt, at de har mistet en investor og der går sikkert lang tid
inden Mamba kommer på markedet :(
Læs evt. de mange indlæg på DR (http://www.quake3.dk)

\Aggeboe

PS: Er vi ikke OT nu?!
--
Remove XXX when replying

Fra : Per Nielsen

Dato : 14-03-01 12:39

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> $450,000 in cash. I think that says it all.
>
> Kan findes under nyheder fra mandag d. 12. marts. Linket til ShackES er:

Opfølgning:

Flg. kan læses på www.shacknews.com under tirsdag d. 13. marts:

Razor not bankrupt. We reported yesterday about the possibly closing of
Razer/karna. According to general manager Robert Krakoff, the company is
still alive.

While it is true that a large investor did back out, we are still selling
mice and still staying afloat as a result. We're talking to several
companies and still have several options, so hopefully we can make something
work. We're very optimistic.

There's some more from Krakoff on eSports-America where he says that Razer
has been looking for development funding for the last several months. They
need to raise about $6 to $10 million to keep developing the Mamba mouse and
other products.