Mus i MDT5
Fra : Lars Bering

Dato : 08-03-01 23:22

Hej

Min mus er blevet underlig, nu er den højre knap blevet til "enter". Dog
uden at have ændret egenskaber i Windows kontolpanel. Hvordan kan det være
sket????

På forhånd mange tak!

Mvh. Lars Bering

Fra : Poul Dürr Pedersen

Dato : 09-03-01 13:11

Tror du ikke at du skulle have valgt MK-linien din båtnakke !!! - i stedet
for at være VT'er og kun drikke bajer og fise den af ovre i kælderen.

Du kan ændre det i opsætningen i MD5.

Fra : Margit & Sv. Aa. Jen~

Dato : 09-03-01 19:46

Bevar mig vel for et svar. Det skulle du da vist have holdt for dig
selv!!!!!!!!
Margit

Poul Dürr Pedersen <pollemand@yahoo.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:8L3q6.1355$lk1.47064@twister.sunsite.dk...

Fra : no_one@hotmail.com

Dato : 09-03-01 23:23

In article <8L3q6.1355$lk1.47064@twister.sunsite.dk>, pollemand@yahoo.com says...
> Tror du ikke at du skulle have valgt MK-linien din båtnakke !!! - i stedet
> for at være VT'er og kun drikke bajer og fise den af ovre i kælderen.

Hold da kæft hvor du dummede dig makker!
Er "båtnakke" hvad du præsenterer dig som??

Pedersen, Poul Dürr
Pontoppidanstræde 97G
9220 Aalborg Øst
tlf: 98152531