heste transport omkring Århus
Fra : Tulle

Dato : 08-03-01 23:02

Er der nogen som kender er god transport mand som kan tage ca. 6 heste på en gang, til en fair pris. Vi skal fra Hasselager/Århus og til Skanderborg og retur.
Håber i kan hjælpe.
Marianne

Fra : Tulle

Dato : 09-03-01 08:01

Det er i øvrigt søndag den 25 marts og retur. Vi kan godt køre derned lørdag hvis det er nemmere.

Fra : Tine Gade

Dato : 09-03-01 11:28

Hej!
Jeg kender ikke prisen, men et godt bud er Søholm transport,
Vrendsted. Jeg ved han tager 1000,- + moms for at køre en hest fra Aalborg
til Esbjerg.
Jeg har ikke lige nummeret i nærheden, men prøv krak.
Tine