NwRam til Bærbar
Fra : plobber

Dato : 11-01-03 00:09

Hej. Jeg er ved at opgradere min bærbar (Vega+ P4 2 gHz, 192 mb ram, 20
gb hd)
Jeg har undersøgt priserne og syntes at næsten 1000 kr for 256 mb nwram
er sygt... er der et sted hvor de er billigere ???
Det samme gælder en 40 gb hd... den koster også så meget at jeg ikke
gider at opgradere da pengepungen ikke strækker til det. Kan det
virkelig passe at det er så dyrt ???

http://www.kandu.dk/

Fra : Jan Pedersen

Dato : 11-01-03 09:41

plobber wrote:
> Hej. Jeg er ved at opgradere min bærbar (Vega+ P4 2 gHz, 192 mb ram,
> 20 gb hd)
> Jeg har undersøgt priserne og syntes at næsten 1000 kr for 256 mb

Disse passe i min Vega A4
http://www.prcdata.dk/ProduktFrame.asp?Produktid=8867771
så mun ikke også de kan køre i vega P4

Jan Pedersen
--
Det nemmere at få tilgivelse end tilladelse...
Blomst # 92159636