Hjælp søges til AMD/VIA sys.
Fra : Micky

Dato : 08-03-01 22:42

Hejsa,
- jeg har lige skiftet fra Intel til AMD, og har så bygget mit eget system
A7V133, T-B1200mhz o.s.v)
-mit problem er nu at jeg ikke helt har tjek på hvilke ting/drivere der skal
installeres? nu da jeg startet mit styresystem op, (til forskel fra Intel
hvor jeg ikke skulle røre en finger).
Er der en venlig sjælos der kan hjælpe mig og forklare mig, hvad det er for
nogle drivere og I hvilke rækkefølge de burde installeres så man får et
rimeligt system.
Jeg håber virkeligt at der er nogen der kan hjælpe da jeg føler mig totalt
lost i AMD/VIA junglen.
Mvh Micky.

Fra : Carsten Keller

Dato : 09-03-01 06:55

"Micky" <micky25@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
> rimeligt system.
> Jeg håber virkeligt at der er nogen der kan hjælpe da jeg føler mig totalt

Det lyder da mærkeligt at du aldrig har skullet installere noget på din
Intel...
Anyway, start med mainboarddrivere 4-in-1. Derefter grafikkort, lyd og hvad
der ellers sidder i dit system.
Keller