Forbindelser i PS2 stik?
Fra : BJ\(2620\)

Dato : 10-01-03 21:48

I en speciel konstruktion skal jeg tilslutte to PS2 stik (Keyboard + mus).
Den nemme løsning er at købe to PS2 stik med ledninger monteret.
Da der imidlertid kun er monteret 4 ledninger og der er 6 forbindelser i
stikket,
er jeg usikker på om det er de samme 4 stikben der bruges både i keyboard-
og musestikket.
Er der nogen, der ved det, eller kender I en side, hvor man kan se det?

Bent Jørgensen

Fra : KentBM

Dato : 10-01-03 22:47

"BJ(2620)" <bentjorgensen@(dette skal væk)it.dk> wrote in message
> [...]
keyboard-
> og musestikket.
> Er der nogen, der ved det, eller kender I en side, hvor man kan se

På mit arbejde er ledningerne fra switchbox til tilslutning af mus og
tastetur ens. Af de 6 ben på musen bruges kun de 4, så vidt jeg ved. I
hvertilfælde var løsningen på et problem en kollega havde med en mus på
en bestemt type switchbox at brække 2 ud af de 6 ben på musen af. Jeg
håber at det besvare dit spørgsmål?

Kent

Fra : A. K.

Dato : 11-01-03 13:45

"BJ(2620)" <bentjorgensen@(dette skal væk)it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og musestikket.
> Er der nogen, der ved det, eller kender I en side, hvor man kan se det?

Prøv at kig på denne side, der er nok noget der kan bruges.
http://www.hardwarebook.net/connector/index.html

--

Hilsen
A . K. Esbjerg

Fra : BJ\(2620\)

Dato : 11-01-03 14:18

Tak til alle - især A.K. for et rigtig godt link.
Mvh. BJ