Joystick
Fra : Jens Rasmussen

Dato : 10-01-03 21:17

Hej gruppe.

Ja, så skete dagen, jeg har bestemt mig for at købe mit første joystick, men
jeg mangler lidt hjælp til at vælge det.

Jeg vil høre om der er nogen der har erfaringer med de forskellige, og evt
kan anbefale et eller flere.

Jeg har et par krav der skal være opfyldt:
USB
Ingen Force Feedback eller lignende
Fuldt kompatibel med WinXP

Jeg skal primært bruge det i MS Combat Flight Simulator, BF1942 og
Mechwarrior 4.

Jeg har selv fundet frem til Logitech WingMan Extreme Digital 3D eller
måske Microsoft SideWinder Precision 2
Ris/ros til overstående modtages med kyshånd

Mvh
Jens Rasmussen

- Ps. min mailadresse blev vist en smule for lang

Fra : ThomasT

Dato : 11-01-03 00:49

Jeg har selv Logitech WingMan Extreme Digital 3D og jeg synes bare det er et
lækkert joystick. Så jeg giver det 5 ud af 5 stjerner
Nej, helt seriøst. Det er et rigtigt godt joystick. Alle knapper sidder som
de skal ofg jeg har aldrig haft problemer med det.

ThomasT