Chieftec blå plast
Fra : Ukendt

Dato : 10-01-03 21:09

Ser sidder en plast ramme forest og bagved diskholderen.
Formen er ca. 15cm høj og 3 cm bred, opdelt i ca 6 firkanted
huller, hvad er de beregnet til??

http://www.ripnet-uk.com/RipNet_v2/reviews/cases/da01wd/drgn21.shtml
--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 10-01-03 21:18

Thf skrev:
> Ser sidder en plast ramme forest og bagved diskholderen.
> Formen er ca. 15cm høj og 3 cm bred, opdelt i ca 6 firkanted
> huller, hvad er de beregnet til??

Støtte til meget lange PCI-kort.

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-03 13:46

>Støtte til meget lange PCI-kort.
Takker, lige et tillægs ?
Der med følger også hvad jeg tror er en ferrit kerne med kabinettet
en rund jernring på ca 22x14mm, hvilken ledninger er den tiltænkt?

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Petersen_Michael

Dato : 11-01-03 16:16

<Thf> skrev i en meddelelse news:3e20118e.867377@dtext.news.tele.dk...

> Takker, lige et tillægs ?
> Der med følger også hvad jeg tror er en ferrit kerne med kabinettet
> en rund jernring på ca 22x14mm, hvilken ledninger er den tiltænkt?

99% sikkert

de ledninger der går til powerknap, samt HD led m.m.

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residernde i Nyborg