System købt
Fra : Henrik Petersen

Dato : 10-01-03 20:30

hej læser

så er der købt system til svigerfar, han spiller kun Words XP og
internet,
Hvad siger i.....?

Er det ok

Asus A7V8X
512 DDR 2700 ram
GeForce3 Ti 200 128 DDR
AMD 2000+
Matrox 60 GB HHD 7200 rpm DiamondMax +9
Samsung Samtron 96P 19" SVGA Digital 0.22 dpi, 1600x1200
Codegen 6039 USB Front ATX Miditower, 300 Watt PSU, Low noise
DVD Asus 48x16x
A-drew
MATRIX MP-275 KØLER SOCKET-A/SOCKET-7/FC
KABINET KØLER 8 CM
Windows XP

MVH
Henrik Petersen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-01-03 20:45

"Henrik Petersen" <hep@image.dk> wrote in message
> hej læser
>
> så er der købt system til svigerfar, han spiller kun Words XP og
> internet,
> Hvad siger i.....?
>
> Er det ok

Jo, men hvorfor et GF 3-ti 200?

Så ville jeg nok købe et P4 bundkort, med indbygget grafik, netkort og
lydkort.... P4 da det er bedre til kontorprogrammer.. Og hvorfor noget
specielt godt graffikkort, hvis der ikke spilles?

Fra : Henrik Petersen

Dato : 10-01-03 21:02

Tja Det kostede jo kun 800.- grafikkortet og måske vil han lige pludselig
spille et eller andet spil, så er det der ikk.....

henrik Petersen

Fra : [9000] Rasmus Vester~

Dato : 10-01-03 21:08

> [...]
> hej læser
>
> så er der købt system til svigerfar, han spiller kun Words XP og

Hmm ville nok have købt et system med sd-ram og onboard grafik, og så brugt
de sparede penge på en bedre skærm. Men ellers ser det fornuftigt ud

Mvh
Rasmus

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-01-03 21:14

"[9000] Rasmus Vestergaard Hansen" <gasjack@FJERNstofanet.dk> wrote in
message news:avn961$rdh$1@sunsite.dk...

> Hmm ville nok have købt et system med sd-ram og onboard grafik, og så
brugt
> de sparede penge på en bedre skærm. Men ellers ser det fornuftigt ud

Ja en fladskærm, ville han nok blive glad for

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 11-01-03 02:32

Henrik Petersen wrote:
> så er der købt system til svigerfar, han spiller kun Words XP og
> internet,
> Hvad siger i.....?
>
> Er det ok

Det var da noget af en møghund til kontorprogrammer. Er vi sikker på, at
det ikke var svigersønnens behov, der her blev dækket?

mvh
Henning

Fra : JerryTM

Dato : 11-01-03 10:00

Hvad med et støjsvagt kabinet ? koster omkring 800-900 kr :)

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 11-01-03 10:18

In article <vaFT9.33204$Hl6.3502800@news010.worldonline.dk>,
hep@image.dk says...
> Er det ok

Nej.

> Asus A7V8X
> 512 DDR 2700 ram
> GeForce3 Ti 200 128 DDR
> AMD 2000+

Kontorprogrammer har ikke brug for ovenstående.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Petersen_Michael

Dato : 11-01-03 21:49

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse
> Kontorprogrammer har ikke brug for ovenstående.

kommer jo lidt anpå om der på kontoret skal kørers Acad, og redigeres større
billeder, samt video..

men right, hvis det kun hanlder om Concorde, excel, og lign. så er det hen i
hegnet..

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residernde i Nyborg

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 12-01-03 09:22

In article <avpvuo$np5$1@sunsite.dk>,
petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk says...
> kommer jo lidt anpå om der på kontoret skal kørers Acad, og redigeres større
> billeder, samt video..

Det bruger man ikke kontorprogrammer til.

> men right, hvis det kun hanlder om Concorde, excel, og lign. så er det hen i
> hegnet..

Kender du forskel på kontorprogrammer, CAD-programmer og DTP-programmer?

Fra : Petersen_Michael

Dato : 12-01-03 09:54

> Kender du forskel på kontorprogrammer, CAD-programmer og DTP->programmer?

jeg betrager det som et definitions spørgsmål

men bevares du får ret, og jeg får fred

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 12-01-03 15:34

In article <avraeg$dj3$1@sunsite.dk>,
petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk says...
> jeg betrager det som et definitions spørgsmål

Ikke hvis man spørger professionelle sælgere at software og hardware.

Fra : jakob

Dato : 11-01-03 11:35

> [...]
hep@image.dk says...
> hej læser
>
> så er der købt system til svigerfar, han spiller kun Words XP og

Det er vel irrelevant når det nu er købt

Hygge

Jakob

Fra : Leony

Dato : 11-01-03 19:56

"Henrik Petersen" <hep@image.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> DVD Asus 48x16x
> A-drew
> MATRIX MP-275 KØLER SOCKET-A/SOCKET-7/FC

Din svigerfar får et lækkert system - lidt overkill til internet og
tekstbehandling, men der er da fremtid i det.

En ting der undrer mig er, at der er indkøbt et skodkabinet med tilhørende
skod psu i et så lækkert system. Det kan jo ikke være fordi det er
kontanterne der mangler, for man kunne garanteret have samlet en hæderlig
maskine til det halve.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Martin Petersen

Dato : 11-01-03 20:04

> [...]
> hej læser
>
> så er der købt system til svigerfar, han spiller kun Words XP og

I mine øjne fuldstændig forkert prioriteret i forhold til det er en
kontormaskine.

- Martin