Vurdering ønskes vedr. E-Smith !
Fra : JN

Dato : 10-01-03 19:39

Vurdering ønskes vedr. E-Smith !

Jeg har en gammel oldsag af en 80486/66 med 48 mb ram og 3,2 gb harddisk.

Jeg har undersøgt ældre versioner af Linux samt Win95 og Win98, men for
stabilitetens og brugervenlighedens skyld ønsker jeg at forsøge mig med
E-Smith.

Jeg skal sandsynligvis ikke bruge hverken mailserver-delen eller MySQL.

Tror I, at der er bare en nogenlunde chance for at computeren kan trække
det?

mvh Jakob

Fra : Kent Friis

Dato : 10-01-03 19:47

Den Fri, 10 Jan 2003 19:39:27 +0100 skrev JN:
> [...]
>
>Jeg skal sandsynligvis ikke bruge hverken mailserver-delen eller MySQL.
>
>Tror I, at der er bare en nogenlunde chance for at computeren kan trække

Masser af RAM, og en stor harddisk - Jeg ved ikke lige med E-Smith, men
både Debian og Slackware bør køre på maskinen uden problemer.

Mvh
Kent
--
Hvis man ikke kan lide klassisk musik, er det sandsynligvis fordi
lydkvaliteten er for dårlig. Klassisk musik kræver et godt anlæg.

Fra : Jakob Wolffhechel

Dato : 12-01-03 13:16

"Kent Friis" <leeloo@phreaker.net> wrote in message
> [...]

såvidt jeg husker understøtter e-smith ikke 486 processorer... Du kan ikke
installere den på en 486'er.... Så skal du hente noget som NetBSD eller
lignende....

/j