Hjælp til Ram
Fra : felken

Dato : 10-01-03 19:36

Jeg har en Compaq Presario 5861.Jeg vil gerne have flere ram
Jeg bruger sdram pc 133.Min pc kan kun opdateres til max 384 og jeg har
128.Jeg købte Kingstones 128 mb pc 133 168 pin og min pc ville ikke
starte efter jeg satte dem i????? Når jeg fjerner dem så er alt godt
igen.Jeg har hørt at det er speciale ram til en Compaq???

http://www.kandu.dk/

Fra : Jens Gregersen [9670~

Dato : 10-01-03 19:48

[snip]

> Jeg har hørt at det er speciale ram til en Compaq???

Det kan der være, men mine forældres compaq presario 4620 kører fint med ram
som jeg købte på flg. måde:

www.crucial.com => Vælg producent af computer til venstre => Vælg type =>
Vælg model

Bang! Så kommer der ramtyper frem, der kan køre med computeren... Priserne
er ok rimelige - og det kører som sagt helt perfekt i mine forældres gamle
compaq...

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-01-03 20:09

"felken" <felken.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
> starte efter jeg satte dem i????? Når jeg fjerner dem så er alt godt
> igen.Jeg har hørt at det er speciale ram til en Compaq???

Har du prøvet at bytte rumt på de 2 kloder?

Har du prøvet alene med de nye ram? og har prøvet hvert slot en´ efter en?