autocad 2002
Fra : Martin Helsted

Dato : 10-01-03 19:19

har lige downloadet autocad på¨nette og installeret det når jeg så starter
så siger den......

sorry, this pre-release prouduct has expired.

kan jeg gøre noget ved det andet end at hente det igen??

på forhånd tak

--
Fjern XXX fra emailadressen

--
Fjern XXX fra emailadressen

Fra : CADmageren

Dato : 10-01-03 21:01

Hej Martin

Du kan henvende dig til en Autocad forhandler, som helt sikkert vil give
dig en 30-dages prøveversion.

Med venlig hilsen
www.cadmageren.dk

Michael Christoffersen

http://www.kandu.dk/

Fra : rcn

Dato : 10-01-03 23:20

Har der tidligere været installeret en prøveversion af autoCad 2002 på
din pc'er?
Rikke

Fra : Martin Helsted

Dato : 11-01-03 09:08

nej det har der ikke....

Fra : Sweetheart

Dato : 12-01-03 10:36

_Du kan hente den fulde version via Kazaa

Fra : Lars

Dato : 14-01-03 21:08

In article <rmd22v83nbp7l5rriub6v23fqds4fnu6fv@4ax.com>, Sweetheart@musik.net says...
> _Du kan hente den fulde version via Kazaa

Og med Kazaa, medfølger andre "goodies", så held og ulykke
http://www.mvps.org/inetexplorer/darnit_2.htm#Kazaa

--
Best regards

Lars Sandberg

Fra : Toke Pedersen

Dato : 24-01-03 21:03

Hejsa...

Du kan sætte dato'en på din maskine ca. 2 år tilbage....

TP