Kun 8502 3Dmarks i 3DMARK SE.
Fra : Vega

Dato : 10-01-03 18:42

Hej gruppe.

Burde jeg ikke kunne få mere med dette system?

AMD XP 2700+
Soltek SL-75FRV bundkort
512 mb DDRram PC2700 samsung
Asus Geforce4 Ti4400

Mvh. Lars.

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 10-01-03 18:48

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe.
>
> Burde jeg ikke kunne få mere med dette system?

> [...]

Jo, nok nærmere en 12000-13000. Tjek dine indstillinger for dine drivere.
Prøv at slå al antialiasing og andet lir fra inde under egenskaber for
driverne, så se løjer

VH
Peter

Fra : Vega

Dato : 10-01-03 19:08

Nu fik jeg 8632. Jeg har taget antialiasing fra. Hvad hedder det andet jeg
skal tage fra?

Mvh. Lars.

Fra : Mercenary

Dato : 10-01-03 19:19

> Nu fik jeg 8632. Jeg har taget antialiasing fra. Hvad hedder det andet jeg
> skal tage fra?

Bruger du Nvidias eller Asus egne drivere ?
Nvidias kører bedre, på mit system i hvert fald.

--
/Merc

There are 10 types of people.
Those who understand binary, and those who don't...

Fra : Vega

Dato : 10-01-03 19:24

Jeg bruger Nvidia. Jeg fik 10772 nu. Har sat AGP'en til 4x. Det gav lige
2000 point, men kan jeg ikke komme højere op?

Mvh. Lars.

Fra : Mads

Dato : 10-01-03 19:48

Hvordan satte du agp´en til 4??

Fra : Vega

Dato : 10-01-03 20:43

Ved at at installere Via-4-in-1 som fuldte med mit bundkort.

Mvh. Lars.

Fra : Martin Petersen

Dato : 11-01-03 01:41

> Ved at at installere Via-4-in-1 som fuldte med mit bundkort.

Hent den nye 4in1 på www.viaarena.com

- Martin

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-03 14:56

>"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>
>Hent den nye 4in1 på www.viaarena.com

Var der ikke noget om at winXP har disse inbygget?

Fra : Martin Petersen

Dato : 11-01-03 18:39

<der> skrev i en meddelelse news:3e212237.5132289@dtext.news.tele.dk...

> Var der ikke noget om at winXP har disse inbygget?

Jo.... Men ikke de nye (!).

- Martin

Fra : Mercenary

Dato : 10-01-03 20:01

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg bruger Nvidia. Jeg fik 10772 nu. Har sat AGP'en til 4x. Det gav lige
> 2000 point, men kan jeg ikke komme højere op?

Du kan tweake med dine RAM settings, hvis de er CAS3 så prøv at køre CAS2 på
dem.
Undersøg om 4-way-interleaving er slået til.

Husk at lukke alle programmer der kører i baggrunden, som antivirus o.lign.

Fra : Vega

Dato : 10-01-03 20:42

Jeg vil ikke overclocke. Hvad er 4-way-interleaving og hvordan slås det til?