Kvalitets webcam
Fra : Anders Petersen

Dato : 10-01-03 17:52

Har et Creative WebBlaster III (eller hvad det nu hedder, ringe er det i
hvert fald :), men kunne godt bruge et nyt. Jeg ved ikke, hvordan
kvaliteten er generelt 'nu om stunder', men det er mit indtryk, at webcams
stadig er rimelig middelmådige, især mht. lys. Det giver sig selv, at live
billeder ikke dur uden lys, men til stillbilleder burde det vel kunne alde
sig gøre. Konkret har jeg brug for et rimeligt cam, der - også om natten -
kan tage billeder ud af et vindue. Gaden er oplyst, og alm. digicams har
ingen problemer; de mangler til gengæld muligheden for at kunne sluttes
direkte til computeren.

Nogen anbefalinger/erfaringer?

På forhånd tak,

/Anders

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-01-03 20:14

"Anders Petersen" <anders@NOSPAMgadefejer.dk> wrote in message
> [...]
> kan tage billeder ud af et vindue. Gaden er oplyst, og alm. digicams har
> ingen problemer; de mangler til gengæld muligheden for at kunne sluttes

Philips ToUcam Pro, skulle være fremragende.. Har det også selv.. Og det er
ganske godt til det meste...

Angående Digicam´s og webacm.. Er der forresten ikke nogen bedre digicams
der kan tilsluttet via fx Firewire til computere og fungere som webcam?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-01-03 20:32

In article <Xns92FFB5D30D58DandersNOSPAMgadefeje@62.243.74.162>,
anders@NOSPAMgadefejer.dk says...
> Har et Creative WebBlaster III (eller hvad det nu hedder, ringe er det i
> hvert fald :), men kunne godt bruge et nyt. Jeg ved ikke, hvordan

Jeg har sådan et og synes at kvaliteten er ovenud tilfredsstillende...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Lars Ladingkaer