Unlock?
Fra : FLJ

Dato : 08-03-01 19:48

Hej

Nogen der ved hvordan man kan "åbne" sin wanna-save telefon til andre
sim-kort end det skod abb. fra telia der følger med?

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 08-03-01 20:17

Jeg kan kun åbne Nokia 3210 telefoner med software version 5.36 eller
tidligere...

/Mikael

Fra : Carsten Riis

Dato : 08-03-01 23:02

"Mikael Nørrelund Andersen" wrote:

> Jeg kan kun åbne Nokia 3210 telefoner med software version 5.36 eller
> tidligere...

Bor du tilfældigvis i København?

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Hvis du i emnelinjen begynder med Sv: så kan ikke alle læse dine

Fra : Morten Juel

Dato : 08-03-01 20:23

det kan jeg gøre for en hund, hvis det altså er en 3210
'
Mvh
Morten

Fra : jesper godsk nielsen

Dato : 08-03-01 20:29

også software version 6.00 ?, hvis ja kan du henvende dig til mig i e-mail
:))

Fra : Holten

Dato : 08-03-01 20:56

Hvordan checker man hvilken software man har i sin 3210 ?

--
MVH

Holten
________________________________
Livet er for kedeligt til biler under 200 HK

Fra : ZeFFeZ Praetorian

Dato : 08-03-01 21:07

*#0000# mener jeg det er

/ZeFFeZ

--
   ----------- Signature -----------
<|=-=|> ICQ UIN: 14190557 <|=-=|>

Missing an E-mail account for all the spam?
   http://themail.com/ref.htm?ref=2108922
Not Making Money Online?
   http://home1.stofanet.dk/zeffez/
   Http://www.wanna-save.com/default.asp?GuestID=10193144

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-03-01 22:25

Holten skrev:

>Hvordan checker man hvilken software man har i sin 3210 ?

Tast *#0000# - så står versionsnummeret øverst.
--
venligst
/Lasse

http://sms.fergusons.dk/ - Gratis SMS-sender med bekræftelse!