Anbefaling af Inkjet printer under 1000,- ~
Fra : Michael_Sørensen

Dato : 10-01-03 16:17

Hvilken printer kan anbefales til under 1000 kr. Patronerne må gerne være
nogenlunde billige og eller kan genopfyldes uden større problemer.

mvh MIC

---

Fra : Bjarne

Dato : 10-01-03 17:12

Hej Michael

Det er en videnskab og købe printere. Jeg har lige købt en og den håber jeg
kan holde længe.
Køb en med meget blæk i hver patron. Det er billigere i længden.

Jeg har købt en Hp Deskjet 3820. Den holder ca 500 sider på en blækpatron.
Et andet godt bud er Epson C70. De reklamerer med at den kan holde 1240
sider.

Lad være med at købe de printere til 300 kr-500 kr. En blækpatron holder kun
til 50 sider.

Da jeg købte printer tænkte jeg meget over økonomien i printeren.

Bjarne

Fra : FINN EGMOSE

Dato : 10-01-03 17:31

Bjarne <bjarnemk@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e1ef137$0$1749$d40e179e@nntp03.dk.telia.net...
> [...]
> sider.
>
> Måske skulle du prøve at ringe til Electronic World og høre om de har
flere
Epson Stylus Color 880 tilbage. Jeg købte sådan en på deres udsalg for 14
dage siden. Den kostede 497 kr.Der er tale om en printer der ligger midt
imellem Stylus C70 og Stylus C80 i ydeevne. Så hvis man kan leve med et
bedaget design er det et røverkøb.

Mvh. Finn

Fra : Johnny

Dato : 10-01-03 17:43

> [...]
> dage siden. Den kostede 497 kr.Der er tale om en printer der ligger midt
> imellem Stylus C70 og Stylus C80 i ydeevne. Så hvis man kan leve med et

Det er en udmærket printer.
Jeg var så heldig at få en. Og så udskriver den endda gode Photo.

Blækpatroner kan endda fås MEGET billige her:
http://gt-shop.butik.jubii.dk/frames.pml?main=category2.pml&cat=9412322

og her:

http://www.hb-elektronik.dk/Printer_tilb.htm

Johnny

Fra : FINN EGMOSE

Dato : 10-01-03 17:52

Johnny <sibbert@FJERNESesenet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e1ef808$0$11003$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> [...]
> Jeg var så heldig at få en. Og så udskriver den endda gode Photo.
>
> Blækpatroner kan endda fås MEGET billige her:

Mvh. Finn