Krav til BF1942(?!)
Fra : Jens Gregersen [9670~

Dato : 10-01-03 15:26

Jeg har installeret BF1942, men spillet krakker hver gang jeg kommer i gang
med at spille (altså menuen osv. kører fint nok, men så snart action'en
kommer stopper den helt).

Mit system er som følger:

AMD T-fugl 1,4ghz
1024mb pc133 ram
2x 60gb harddiske i raid0
Geforce 2 GTS 64mb ram

Jeg kører med 40.72 drivere til mit grafikkort...

Nogen der har oplevet lignende problemer eller evt. har en løsning. Jeg
synes ikke at der er noget at finde i readme-filerne :-/

Fra : Kurt Lund

Dato : 10-01-03 15:41

> [...]
>
> Nogen der har oplevet lignende problemer eller evt. har en løsning. Jeg
> synes ikke at der er noget at finde i readme-filerne :-/

Hej
Hakker den bare eller kan du slet ikke køre spillet??
Hvad gør den ???
Du kan hente en opdate til spillet som hjælper en del
den findes her http://www.dailyrush.dk/files/patches/1147/
Der findes også nyere driver til dit grafikkort
http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=products

Kurt

Fra : Sune Bonde Folkmann

Dato : 11-01-03 14:59

"Kurt Lund" <klander@pc.dk> wrote in message

> [...]
> den findes her http://www.dailyrush.dk/files/patches/1147/
> Der findes også nyere driver til dit grafikkort

Lige præcis, de drivere du bruger, er der utroligt mange fejl i, bare
opdater, og så er den hjemme.....