MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows XP offline filer
Fra : Morten Bøgeholm Niel~

Dato : 08-01-03 16:39

Hej NG.

Min Windows XP Professional DK (Fujitsu Siemens Lifebook C1020 Notebook) er
medlem af et domain.

I min opsætning bruger jeg offline filer, til bla. Dokumenter. Alle offline
mapper er opsat til UNC-stier.
Jeg har problemer med at Windows XP skifter til offline tilstand, selvom jeg
er forbundet til netværket.
Serveren er Windows 2000 SP3, men iflg. Microsoft, kan serveren være
hvadsomhelst SMB-snask (ref. Q307853).

Jeg har prøvet alt (næsten):
- Opdateret driver til netkort (realtek)
- Spanning-tree i switch
- instillet mappeindstillinger-> offlinefiler -> avanceret -> "Lad aldrig
computeren skifte til offline" m.v.
- Skiftet PDS kabler (også i krydsfelt)
- Checket at det ikke har noget med powersaving at gøre...

Please help...

Mvh Morten