MS Windows
briani 27239
Filer, der ikke kan defragmenteres
Fra : geu

Dato : 10-01-03 13:07

Jeg har en masse fragmenterede filer til at ligge på mit C-drev og
fylde, og dem vil jeg gerene have slette... Jeg ved add på dem efter at
have defragmenteret. Men de ligger ikke i, Documents and
Settings\Geu\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\OLK4\ som
der står. Jeg ved ikke hvordan jeg kan komme af med dem, da jeg næsten
lige har formateret min HD ville det være nemt hvis der var en der viste
et trix...

http://www.kandu.dk/

Fra : Sune Storgaard

Dato : 10-01-03 13:10

geu 's insignificant opinion was stated in:

> [...]
> der står. Jeg ved ikke hvordan jeg kan komme af med dem, da jeg næsten
> lige har formateret min HD ville det være nemt hvis der var en der

Sikker på at filerne ikke er skjulte ?

Hvad med at starte i fejlsikret tilstand( F8 under boot), og køre defrag fra
administrator kontoen, så skulle der ihvertfald ikke være noget under din
geu konto som er låst.

/Sune