Interrupt
Fra : Torben Andersen

Dato : 10-01-03 11:12

Jeg har oplevet på min pc at den pludseligt ikke ville kommunikere med
netkortet som sidder på interrupt 11 !! Jeg kører Windows 2000pro/server på
to partitioner og fejlen var der på begge OS. Jeg fjernede netkortet i OS og
ved genstart fandt OS selv kortet og jeg inst. driver uden problem,
alligevel vil OS ikke kommunikere med netkortet på interrupt 11. Det pudsige
er, at fejlen kun har være der én gang, og løsningen var at OS pludseligt
igen gerne ville kommunikere med netkort på interrupt 11 efter adskillige
genstart !!!!!!!!!!

Spørg er om der er noget som trænger til en update, og hvis JA, hvad skal
updates ? OS er up to date mht. SP og patches.

/Torben

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 10-01-03 11:19

"Torben Andersen" <torben.andersen@removemejubiimail.dk> crashed Echelon
writing news:3e1e9c72$0$256$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> [...]
>
> Spørg er om der er noget som trænger til en update, og hvis JA, hvad
> skal updates ? OS er up to date mht. SP og patches.

Andre enheder som bruger IRQ11?? Nogle enheder bryder sig ikke specielt
meget om shared IRQ.

--
Bjarke Andersen