Uploadkomponent
Fra : Carsten Suurland

Dato : 10-01-03 09:19

Hej NG

Jeg mangler følgende:

En komponent som kan ligge hos klienten (typisk ActiveX) som kan fodres med
X antal filnavne, som efterfølgende kan uploades til serveren. (Dvs at
filerne bliver postet...)
Helt specifikt skal jeg bruge det i forbindelse med en WYSIWYG editor, hvor
indsatte billeder (som typisk ligger hos klienten) skal uploades til
serveren. Dette foregår via MSDTHML editoren...

Nogle forslag?

/Carsten Suurland

Fra : Jakob Andersen

Dato : 10-01-03 10:03

Carsten Suurland wrote:
> [...]
> indsatte billeder (som typisk ligger hos klienten) skal uploades til
> serveren. Dette foregår via MSDTHML editoren...

Har du kigget på XUpload fra ASPUpload:
http://www.aspupload.com/xupload.html